خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سری جدید مستند «رمز موفقیت» با موضوع معرفی کارآفرینان جوان، نخبه، مخترع و... شب‌های زوج روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سری جدید مستند «رمز موفقیت» با موضوع معرفی کارآفرینان جوان، نخبه، مخترع و ... شب های زوج ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

قاسم یوسفی تهیه‌کننده مستند «رمز موفقیت» در توضیح این برنامه گفت: «رمز موفقیت» به معرفی جوانان موفق و نخبه در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، تولیدی، الکترونیک و... می‌پردازد؛ کارآفرینان موفقی که با تلاش و کوشش توانسته اند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

وی ادامه داد: این برنامه روش‌های موفقیت در کسب و کار را به مردم و جامعه به ویژه جوانان جویای کار نشان می‌دهد. همچنین ترویج داشتن اراده، جسارت، کسب مهارت، خلاقیت  و مهمتر از همه معرفی بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و متوسط از اهداف این برنامه است.

شعار برنامه «رمز موفقیت» معرفی کالاهای ایرانی برای مردم در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است که در هر قسمت به سراغ یک کارآفرین رفته و روند تولید محصول برای مخاطبان تشریح می شود.

مستند «رمز موفقیت» در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه ای در گروه اقتصاد شبکه پنج سیما تهیه و تولید شده است و شب های زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه)  ساعت ۲۰:۵۰ پخش می شود.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید