خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

این طرح با هدف شناسایی و آموزش و مشاوره جوانان به ویژه زنان مستعد با رویکرد کارآفرینی در استان اجرا می شود .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا وسیما, معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: طرح  مسیر کسب و کار من  با هدف شناسایی و آموزش و مشاوره جوانان به ویژه زنان مستعد توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان يزد به مدت سه روز اجرا مي شود.
محمدعلي طالبي  افزود: هر چند با مشكلاتي در زمينه هاي اقتصادي مواجه هستيم اما به لحاظ ساختاري شرايط و فضاي مناسب تري براي ايجاد كسب و كار از سوي بانوان به ويژه در زمينه كسب و كارهاي خانگي وجود دارد.
معاون استاندار يزداشاره کرد :برگزاري چنين برنامه ها و دوره هاي آموزشي مي تواند توانمندي زنان را در عرصه هاي اقتصادي و كارآفريني تقويت كند و نقشه راهي روشن پيش روي علاقه مندان قرار دهد.
طالبي افزود:در اين مسير علاوه بر همت دفتر بانوان و خانواده استانداري دستگاه هاي اجرايي از جمله ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز به ويژه  در كسب و كارهاي اجتماعي و فرهنگي نسبت به اجراي برنامه هاي مشترك فعاليت دارند  و نمونه اين طرح ها  مي تواند به شكل پايلوت كشوري از يزد آغاز شود تا ايفاي نقش هر چه بيشتر بانوان در عرصه اشتغال را شاهد باشيم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید