خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانشگاه علم و صنعت ایران به همت پارک فناوری پردیس در آبان ماه امسال میزبان رویدادی خواهد بود که ارتباط مستقیم سرمایه انسانی با کارفرمایان مختلف صنعت را فراهم خواهد کرد.


به گزارش کارآفرین ناب، مجتبی میرجلیلی، دبیر اجرایی جشنواره کار صدف در گفت‌وگو با ایسنا این جشنواره را فرصتی کمیاب برای توسعه و ترویج کارآفرینی و ایجاد مسیری برای استخدام توصیف کرد و گفت: جشنواره کار و فازهای مختلف آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه‌های حرفه‌ای شرکت‌کننده را در یک محیط علمی و پویا، به ایجاد ارتباط حرفه‌ای تشویق می‌کند.

وی محوریت "جشنواره کار صدف" را تسهیل جذب نیرو و کارآموز برای شرکت‌ها و هدف آن را ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجوها اعلام کرد و توضیح داد: برای این جشنواره 3 فاز مختلف در نظر گرفته شده که فاز اول آن مرتبط با حضور دانشجویان و کارکنان شرکت‌ها در کارگاه‌های تخصصی، فاز دوم آشنایی دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه با چالش‌های شرکت‌های صنعتی و فاز سوم برگزاری نمایشگاه کار است که با حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌ها در سطح دانشگاه و رویارویی مستقیم کارفرمایان و کارجویان همراه خواهد بود.

میرجلیلی تاریخ برگزاری نمایشگاه فوق را 28 تا 30 آبان ماه اعلام کرد و افزود: جشنواره فوق و وورک‌شاپ‌های تخصصی آن در آبان ماه برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره کار صدف با اشاره به اینکه مخاطبان این جشنواره دانشجویان دانشگاه‌های تهران و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های مذکور از سوی اساتید و شرکت‌ها برگزار شده و موضوعات آن متقاعباً اعلام خواهد شد.

میرجلیلی برخی اهداف جشنواره صدف را ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل جذب نیرو و کارآموز برای شرکت‌ها، ارتباط مستقیم سرمایه انسانی و کارفرمایان مختلف، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان برتر و موفق جامعه، آشنایی دانشجویان با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کارآفرینی توسط شرکت‌ها، برگزاری چالش‌های علمی-فناوری در راستای حل مسائل و مشکلات شرکت‌های صنعتی و تسهیل برقراری تفاهم‌نامه و قراردادها برای انجام پروژه‌های مختلف بین دانشجویان و اعضای هیات علمی با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه عنوان کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت sadafjobfair.ir مراجعه کرده و با آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه داشته باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید