خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هفته کارآفرینی ناب ایران، از روز چهار‌شنبه ۲ آبان‌ماه ۱۳۹۷ تا روز جمعه ۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در مشهد برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، در رویداد تجربه محور هفته کارآفرینی ناب ایران، هرسال در یک شهر به بررسی آخرین آموزه‌های استارت‌آپ ناب الهام گرفته‌شده از آموزه‌های «اش موریا» و «اریک ریس» می‌پردازیم.
در این رویداد، تجربه‌های بومی حاصل از به‌کارگیری این آموزه‌ها در سطوح مختلف استارت‌آپی، شرکتی و سازمانی توسط متخصصین این حوزه با مخاطبین به اشتراک گذاشته می‌شود.‌ شعار این رویداد، تجربه محوری و بومی‌سازی دانش استارت‌آپ ناب با نگاه جهانی است.

در کنار ارایه مطالعه‌های موردی، تجربه نگاری و آخرین آموزه‌ها و تکنیک‌ها، کارگاه‌های ویژه‌ای نیز توسط متخصصین در راستای عمیق سازی آموزه‌ها، ارایه می‌شود که مخاطبین می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند تا فاصله تئوری و عمل را کاهش داده و از این آموزه‌ها در پروژه‌های فردی و سازمانی خود در عمل استفاده کنند.

بومی‌سازی دانش استارت‌آپ ناب در اکوسیستم ایران، به اشتراک‌گذاری و انتقال تجربه‌های به‌کارگیری متدهای استارت‌آپ ناب، کاربردی کردن دانش استارت‌آپ ناب در سازمان‌های دولتی و خصوصی، ارایه جدیدترین آموزه‌های استارت‌آپ ناب، ارتقای سطح علمی عناصر فعال در حوزه اکوسیستم کارآفرینی منطقه، شبکه‌سازی بین فعالان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و نیک‌اندیش، از اهداف این رویداد است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنی https://evand.com/events/iranleansw مراجعه نمایند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید