خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون وزیر صنعت:

توافق نامه تجارت ترجیحی ایران و اندونزی باید امضا شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از عزم جدي ایران براي عملياتي‌كردن تجارت ترجيحي خبرداد و گفت: برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و اندونزی باید توافقنامه تجارت ترجیحی به امضا رسد.به گزارش مهر، ولي‌الله افخمي‌راد در ديدار با مقامات اندونزیایی با تأكيد بر اينكه حجم تجارت ايران و اندونزي رقم قابل توجهي نيست، گفت:

یکی از راهکارهای افزایش مبادلات تجاری ایران و اندونزی موافقتنامه‌های تجارت ترجیحی است که ما عزم جدی بر اجرایی شدن آن داریم.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امیدوارم حضور هیات اندونزیایی به بسط ارتباطات تجاری دو کشور منجر شود، تاکید کرد: سال ۲۰۱۴ ما كمتر از ۲۰۰ ميليون دلار تجارت داشته‌ايم، در حالي كه با توجه به ظرفيت‌هاي دو كشور اين رقم را به راحتي مي‌توان افزايش داد.وی، يكي از راهكارهاي افزايش حجم تجارت را تسريع در عملياتي‌كردن تفاهمنامه‌هاي ترجيحي دانست و تصریح کرد: متأسفانه از سال ۱۳۸۵ تاكنون اجرايي‌كردن تعرفه ترجيحي بين ايران و اندونزي در حد حرف باقي مانده و عملياتي نشده است. تلاش داریم تا با انجام اقدامات جدي، به امضاي تفاهمنامه برسيم.افخمی‌راد اظهار داشت: متأسفانه از سال ۱۳۸۵ تاكنون اجرايي‌كردن تعرفه ترجيحي بين ايران و اندونزي در حد حرف باقي مانده و عملياتي نشده است. من از همكارانم خواسته‌ام اقدامات جدي‌اي را در اين راستا انجام دهند تا به امضاي تفاهمنامه برسيم.
رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان كرد: اندونزي توليدكننده كالاهايي است كه ما به آن احتياج داريم، از سوي ديگر ايران نيز مي‌تواند تأمين‌كننده كالاهاي مورد نياز اندونزي باشد، بنابراين زمينه گسترش تجارت دو كشور فراهم است.
وي افزود: اميدواريم اعزام و پذيرش هيأت‌هاي تجاري به شكل گسترده‌اي ادامه يابد و از اين طريق شاهد گسترش تجارت و افزایش حجم تبادلات تجاري ايران و اندونزي باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید