خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جک ما مدیر اجرایی علی بابا در چین، روز گذشته از برنامه های خود برای تاسیس موسسه ای در اندونزی به منظور آموزش صدها کارآفرین حوزه فناوری خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، جک ما که هم اکنون مشاور دولت اندونزی در حوزه تجارت الکترونیک است قصد دارد بدین شیوه کارآفرینی در حوزه فناوری را در اندونزی توسعه دهد.

وی که یکی از موسسان علی بابا نیز هست به زمان راه اندازی این موسسه کارآفرینی اشاره ای نکرد، اما گفت که هدف وی آموزش هزار رهبر عرصه فناوری است و این کار در یک بازه زمانی ده ساله انجام خواهد شد.

او افزود: با این کار فرصت های زیادی در اختیار جوانان اندونزی قرار می گیرد تا چیزهای زیادی بیاموزند. وی در حاشیه جلسه صندوق بین المللی پول و نشست های بانک جهانی که در اندونزی برگزار می شود با نخست وزیر این کشور دیدار کرده و در این زمینه ها با وی تبادل نظر کرد.

به گفته موسس علی بابا اندونزی قصد دارد بر روی سرمایه انسانی خود سرمایه گذاری قابل ملاحظه ای به عمل آورد، زیرا تنها با ارتقای توانمندی های انسان ها می توان جلوی از دست رفتن فرصت ها را گرفت و مهارت ها را توسعه داد و وارد یک دوره جدید دیجیتال شد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید