خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: ۳۵ غرفه در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی لرستان برپا شد و۳۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سعید فرح‌بخش در مراسم اختتامیه نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی لرستان اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استان برپا و شش محور در این نمایشگاه دنبال شد.

وی افزود: اولین محور معرفی کارآفرینان و مولدان کسب‌وکار استان بود، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل‌اجرا در دانشگاه جامع علمی کاربردی محور دوم بود که در این نمایشگاه دنبال شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان ارائه خدمات مشاوره و اشتغال‌زایی در کلینیک کارآفرینی دانشگاه را یکی دیگر از محورهای این نمایشگاه دانست و عنوان کرد: معرفی مشاغل در این نمایشگاه را دنبال شد به‌ویژه مشاغل خانگی و بومی استان، همچنین کارگاه‌های مختلف و مرتبط با کارآفرینی و اشتغال‌زایی در این نمایشگاه برگزار شد به‌طوری‌که چهار کارگاه مرتبط با بحث اشتغال در این نمایشگاه ایجاد شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای مختلفی داشت، مزیت‌هایی این نمایشگاه در مقایسه با سایر نمایشگاه‌ها در استان بیشتر بود؛ این نمایشگاه روزانه 600 الی 700 نفر بازدیدکننده داشت و درمجموع سه هزار نفر از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی استان بازدید کردند.

فرح‌بخش تصریح کرد: در کنار نمایشگاه خدمات کلینیک کارآفرینی و اشتغال ارائه می‌شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت، یکی دیگر از مزیت‌های این نمایشگاه فروش محصولات غرفه‌ها بود به‌طوری‌که محصولات متنوع، نو و جذاب در این نمایشگاه به فروش رسید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نمایشگاه کتابی که در مورد مشاغل و رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی تهیه‌شده بود در بین مراجعه‌کنندگان توزیع شد، همچنین انتشار خبرنامه را به‌صورت روزانه داشتیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: در 35 غرفه در این نمایشگاه برپا شد که 16 غرفه مربوط به مراکز علمی کاربردی استان و 19 غرفه مربوط به دستگاه‌های اجرایی استان بود و تلاش شد تمرکز بر روی مباحث اشتغال و کارآفرینی باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید