خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد دانشجویی کارینو به منظور ارتقاء توانمندی های دانشجویان در حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی و کارتیمی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از دانشگاه صنعتی اصفهان، رویداد دانشجویی کارینو به منظور ارتقاء توانمندی های دانشجویان در حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی، کار تیمی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. این رویداد از ابتدای مهر ماه جاری و با حضور بیش از یکصد دانشجوی مستعد و علاقه مند به حوزه های مختلف سلامت، تغذیه و آشپزی، بازاریابی و فروش، مدیریت امور مالی، کارتیمی آغاز به کار کرد.

پس از حضور گروه های دانشجویی در دوره های مهارت افزایی پیش بینی شده به منظور شرکت در این رویداد و با انجام مراحل اولیه داوری، ۱۲ گروه اصلی برای مدیریت فعالیت خود وارد قسمت اصلی رویداد به منظور تهیه صبحانه شدند.

در این مرحله گروه های رقابت کننده با استفاده از مبالغ تنخواه ارائه شده از سوی برگزارکنندگان، اقدام به خرید مواد اولیه غذایی برای تهیه صبحانه در هر روز می کنند و با تهیه محصولات مورد نظر که از دیدگاه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، سلامت مواد اولیه به کار رفته در آن ها تایید شده است، محصولات خود را در سطح دانشگاه به فروش می رسانند.

دوره فروش صبحانه بعنوان مرحله پایانی این رویداد دانشجویی، تا یکشنبه ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رویداد کارینو دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف فرهنگ سازی توجه به وعده صبحانه بعنوان مهم ترین وعده غذایی و انجام یک رقابت محیطی کارآفرینی است که شرکت کنندگان به صورت عملی مطالب آموخته شده در کارگاه ها را در محیطی واقعی که الگویی از نظارت ها و محدودیت های بیرونی بر آن حاکم است با ریسک کمتر به رقابت می پردازند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید