خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امدادبا اشاره به اینکه تفاهم‌نامه این نهاد و وزارت جهاد کشاورزی با هدف برنامه‌ریزی و توسعه صنعت کرم ابریشم به منظور اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد اجرایی می‌شود، گفت: این اشتغال‌زایی با اولویت زنان سرپرست خانوار روستایی انجام خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، کمیته امداد و وزارت جهاد کشاورزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه با هدف برنامه‌ریزی و توسعه صنعت کرم ابریشم و تولید فرآورده‌های ابریشمی به منظور اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد اجرایی می‌شود، گفت: این اشتغال‌زایی با اولویت زنان سرپرست خانوار روستایی انجام خواهد شد.

‌وی با اشاره به اینکه این طرح در استان‌های گیلان، خراسان رضوی، گلستان، خراسان شمالی، مازندران، آذربایجان شرقی و اصفهان اجرا می‌شود، افزود: همکاری کمیته امداد و وزارت کشاورزی در زمینه آموزش، طراحی طرح ‌های اقتصادی، نظارت، بازاریابی و ایجاد انگیزه تولید است.

عبدالملکی صنعت ابریشم را به دلیل وابسته نبودن به فناوری پیچیده و ایجاد اشتغال قابل توجه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: البته وزارت جهاد کشاورزی باید نسبت به ارتقا بهره‌وری توتستان‌ها توجه جدی داشته باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرد که کارآفرینان موفق صنعت ابریشم را به کمیته امداد معرفی کند تا با استفاده از نظام راهبری شغلی(الگوی جدید اشتغال‌زایی کمیته امداد) امکان ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته الگوهای جدید اشتغال‌زایی در کمیته امداد در حال اجراست، گفت: در الگوی جدید با هدف ورود به حوزه‌های جدید به‌ ویژه کشاورزی طراحی شده است؛ چرا که بیشتر مددجویان کمیته امداد ساکن روستا هستند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید