خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تهیه کننده و مجری برنامه «زنده باد زندگی»، که برنامه اش هر روز از شبکه دو سیما پخش می شود، اعتقاد دارد با برنامه ی او می توان کارآفرین شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، برنامه «زنده باد زندگی» به تهیه کنندگی محمدجعفر خسروی در فصل هفتمش که تقریبا از یک سال گذشته پخش می شود، به روی موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی متمرکز شده و به گفته سازندگانش تلاش دارد با بررسی شرایط اقتصادی و افزایش توانمندسازی مهارتی همه گروه های جامعه و آگاهی آنها نسبت به توانمندی هایشان، کارآفرین ها را در جامعه زیاد کند.
هدف این برنامه از طریق گفت و گو با چهره های موفق در عرصه کسب و کار، مبتکران و خلاقان حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی و نظرسنجی، پخش مستندهای تلویزیونی از این فعالیت ها دنبال می شود.
محمد جعفر خسروی تهیه کننده و مجری برنامه«زنده باد زندگی»در گفت و گو با ایرنا تفاوت این برنامه با دیگر برنامه های اجتماعی در شبکه های دیگر را رویکرد اقتصادی برنامه دانست و افزود: این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو است، پیش از اینکه یک برنامه اجتماعی باشد، اقتصادی است اما ما سعی کرده ایم با اتکا به مفاهیم علمی انعکاس مصادیق اقتصاد اجتماعی در جامعه باشیم، میل به تولید و کار آفرینی را در جامعه افزایش دهیم، تغییر تفکر جامعه از مصرف گرایی به سمت تولید از اهداف اصلی این برنامه است.
وی در ادامه افزود: برخی از برنامه ها به شکل تکلیفی و مطابق با ماموریتی است که از طرف شبکه برای این برنامه در نظر گرفته شده است، طرح و قاعده برنامه بر تبلیغ ایجاد بنگاه های اقتصادی ساده و کوچک و مردمی است، سعی ما نمایش توان و تلاش مردم برای تحقق تولید بیشتر و معرفی کارآفرینان موفق به بینندگان است، تغییر فرهنگ اقتصادی مردم از ثروت اندوزی به سوی کار آفرینی و اشتغال زایی از دیگر اهداف این برنامه می باشد.
خسروی در خصوص ارائه ایده ها و نظرات بینندگان در برنامه گفت: بخشی از میهمانان از طریق پیامک خود را معرفی کرده اند، که بعد از بررسی از آنها برای حضور در برنامه دعوت کرده ایم و مستندهایی که از کارآفرینان موفق پخش کرده ایم که با پیشنهاد مردم نسبت به دعوت از این کارآفرینان اقدام می کنیم، مستندهایی که می سازیم در قالب روایت فتح شهید آوینی است، بازتاب تلاش مردم به رغم تنگ دستی و دشواری های اقتصادی و ترغیب به خرید کالای ایرانی از موضوعات اصلی این مستند ها است.
خسروی با بیان اینکه هیچ خط قرمزی در این برنامه وجود ندارد تاکید کرد: ما نه خط قرمز و نه هیچ اجازه مطلقی در این برنامه نداریم، همه چیز به فراخور شرایط زمان، مکان و تحلیل تاثیر یک رفتار و پیام باید به نتیجه برسد، رفتار درست مشکلی پیش نمی آورد و باید مستند صحبت کرد.
این تهیه کننده و مجری درباره تفکیک مجریان در حوزه های تخصصی عنوان کرد: معتقدم همه می توانند مجری باشند، اجرا با ادبیات شفاهی و تحریری، دانستنی های عمومی، زبان بدن، قدرت تحلیل سریع با استفاده از ابزار پرسش (همچون یک پژوهشگر) در فرآیند گفت وگو مقصود برنامه را به مخاطب تامین می کند.
وی افزود: اکنون مجری بازیگر و یا بازیگر مجری داریم، اگر امروز محمدرضا گلزار به عنوان یک بازیگر در برنامه «برنده باش» اجرا دارند و یا امیر حسین مدرس که سال ها مجری بود، اکنون به عنوان یک بازیگر شناخته می شوند، اختلاط این دو شغل کاملا مشهود می شود. به نظر می رسد، تقسیم بندی مجریان در حوزه های تخصصی مشکل را رفع نمی کند.باید ببینیم ظرفیت ها و توانایی ها چه مقدار است، ما بازی اجرا و اجرا بازی و اجراهای تخصصی داریم همه اینها یک نقطه اشتراک دارند و آن اجرا است، اگر فردی قادر به اجرای یک برنامه باشد چه بهتر که متخصص آن برنامه هم باشد.
«زنده باد زندگی»شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:30 از شبکه دو پخش می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید