خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس کل گمرک:

کوتاه شدن دست افراد واسطه با الکترونیکی شدن گمرکات
 95 درصد واردات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

کرباسیان با اشاره به اینکه 95 درصد واردات تحت رویه الکترونیکی انجام می‌شود گفت: بیش از 97 درصد صادرات ما در حال حاضر تحت این رویه انجام می‌شود.مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه 95 درصد واردات تحت رویه الکترونیکی انجام می‌شود گفت:

بیش از 97 درصد صادرات ما در حال حاضر تحت این رویه انجام می‌شود. وی افزود: در بخش ترانزیت 100 درصد گمرکات تحت سامانه اظهار از راه دور در حال فعالیت هستند و دلیل این امر این است که تعداد گمرکاتی که رویه ترانزیت را انجام می‌دهند محدود می‌باشد.
 رئیس کل گمرکات تصریح کرد: به جز رویه‌های ورود و خروج موقت و بازارچه‌ها، سایر رویه‌ها به میزان 100 درصد الکترونیکی شده‌اند. کرباسیان با تأکید بر اینکه را با راه‌اندازی سامانه اظهار از راه دور اطلاعات شفاف و بدون واسطه در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرد گفت: با راه‌اندازی این سامانه دست افراد واسطه کوتاه شده و با اطلاعاتی که از طریق افراد قرار می‌گیرد هر فرد به تنهایی می‌تواند اقدام به ترخیص کالا نماید. وی ادامه داد: صاحبان کالا با مراجعه به سامانه اظهار از راه دور می‌توانند مدارک لازم را به صورت الکترونیکی ارسال نمایند و چون پرداخت هم الکترونیکی شده تمام مراحل به صورت شفاف است. رئیس کل گمرک تصریح کرد: اگر فردی اقدام به ثبت اطلاعات نادرست نماید پس از حسابرسی و بازرسی با مشکل مواجه می‌شود و توصیه ما این است که صاحبان کالا خود اقدام به ثبت کالا در این سامانه نمایند و اطلاعات خود را به دست افراد واسطه نسپارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید