خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سومین دوره رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه علوم انسانی «چکاوک» با همکاری دانشکده اقتصاد و مرکز کارآفرینی دانشگاه از تاریخ ۹ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری در محل دانشکده اقتصاد برگزار می گردد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، رویداد «چکاوک» باهدف آشنایی دانش‌آموختگان علوم انسانی با ادبیات کارآفرینی و همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین فعالین اقتصادی و ایده پردازان در زمینه علوم انسانی، برگزار می گردد.
 این رویداد برای دانشجویان مستعد علوم انسانی کارگاه‌های عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، تا ضمن آشنایی با فضای کسب‌وکار و کارآفرینی، در قالب تیم‌های مختلف استارت‌آپی با یکدیگر رقابت نمایند.

دکتر حسن طائی رئیس این رویداد علمی با توجه به سیاست دانشگاه برای حمایت از توسعه کسب و کار دانشجویی و فراهم نمودن زمینه هایی برای آشنایی بیشتر سازمان ها و نهادها با توانایی های موجود در دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه گفت: خوشبختانه مراکز شتابدهی، سرمایه گذاران ریسک پذیر و به طور کلی نهادها و فعالان حامی ایجاد و توسعه کسب و کار نیز در کشور، رشد خوب و چشمگیری داشته اند. او افزود: دانشگاه علامه طباطبائی نیز به منظور حمایت از ظرفیت های دانشجویی و زمینه سازی برای آغاز کسب و کار در طی سال های اخیر با برگزاری این رویداد علمی از طریق تشکیل تیم های نوپا و مراکز رشدکارآفرینی، توجه نموده است.

او با  اشاره به سومین دوره برگزاری رویداد «چکاوک» اضافه کرد: دانشکده اقتصاد و مرکز کارآفرینی دانشگاه با هدف آموزش و توانمندسازی افراد مستعد در بخش های موردنیاز کشور و به منظور ایجاد یک رابطه مؤثر و کارآمد بین دانشجویان، دانش آموختگان و فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا در طی دو سال پیاپی اقدام به برگزاری رویداد چکاوک نموده اند که سومین دوره از تاریخ ۹ آبان ماه به مدت سه هفته در محل دانشکده اقتصاد برگزار خواهد شد.

دکتر مهدی گودرزی دبیر علمی این رویداد نیز با اشاره به زمان و مکان سومین دوره چکاوک گفت: این رویداد با توجه به تجارب اخذ شده از سالهای گذشته، در طی سه هفته در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. هفته ی اول در صندوق نوآوری و شکوفایی، هفته ی دوم در کافه خرد مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه و هفته ی سوم که مرحله ی نهایی رویداد می باشد و در آن تیم های کارآفرین به رقابت باهم می پردازند و در پایان تیم های برتر انتخاب می شوند ، در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه برگزار خواهد شد. او با اشاره به تقدیر از برگزیدگان در پایان رقابت ها گفت: به منظور ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت تیم های برگزیده، ضمن اعطای جوایزی به تیم های برتر، امکان استقرار سه تیم اول در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه فراهم شده است.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی chakavak-event.ir مراجعه و یا با شماره های ۴۸۳۹۲۶۵۱ و ۴۸۳۹۲۶۵۳ تماس حاصل نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید