خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: ۲۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان برای اجرای ۴۱۵ طرح اشتغال پایدار روستایی وعشایری به خراسان جنوبی اختصاص یافت.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد زنگنه در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان جنوبی‌ اظهار داشت: 26 میلیارد و 695 میلیون تومان این تسهیلات در سه مرحله به صندوق کارآفرینی امید استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا تاکنون 907 پرونده به 95 میلیارد و 900 میلیون تومان به بانک معرفی شده است تصریح کرد: برای 455 پرونده با 28 میلیارد و 300 میلیون تومان انعقاد قرارداد شده است.

مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی با بیان اینکه این صندوق در ردیف 6 استان نخست در جذب و پرداخت تسهیلات است بیان کرد: تاکنون بیش از 75 درصد تسهیلات پرداخت شده که روند جذب تسهیلات تا پایان آبان ماه به 100 درصد خواهد رسید.

زنگنه یادآور شد: شهرستان‌های بیرجند، طبس، قاینات، نهبندان، زیرکوه و درمیان از نظر جذب و پرداخت تسهیلات به ترتیب بیشترین میزان و شهرستان های سرایان و سربیشه کمترین میزان  اعتبارات را جذب کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین طرحهای پرداختی مربوط به بخش کشاورزی و منابع طبیعی است اظهار داشت: 14 میلیارد تومان در این بخش پرداخت شده که حدود 68 درصد تسهیلات این صندوق راشامل می شود.

مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون در راستای اعطای تسهیلات 14 درصد در حوزه صنایع و معادن کوچک، پنج درصد در حوزه خدمات و فناوری، حدود 10 درصد در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حدود پنج درصد در حوزه صندوق‌های خرد محلی پرداخت شده است.





نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید