خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی گفت: کارگروهی با عنوان کارآفرینی در این شبکه تشکیل شده که در قالب یک کلینیک تخصصی فرصتی را برای کارآفرین شدن فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان فراهم می کند.

به گزارش کارآفرین ناب، عباس شیخ الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بنابر مصوبه هیات مدیره شبکه جامع دانشگاه‌های خراسان رضوی، مقرر شده که جشنواره علمی رضوی در دهه فجر سال جاری برگزار شود، اظهار کرد: در این جشنواره از 30 استاد و دانشجوی برجسته و برتر استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی میان دانشگاه‌ها در دستورکار شبکه جامع دانشگاه‌های و مراکز علمی استان قرار گرفته است که البته بخشی از آن به حمایت‌های مادی استانداری بستگی دارد چراکه ما در این شبکه بودجه چندانی نداریم.

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون چهار کارگروه ه آب و محیط زیست، فرهنگی، پژوهش و کارآفرینی در این شبکه تشکیل شده است، تاکید کرد: کارگروه پژوهش امکان استفاده مشترک از آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی را میان اعضای شبکه جامع فراهم می‌کند.

شیخ الاسلامی اضافه کرد: کارگروهی با عنوان کارآفرینی در شبکه جامع تشکیل شده است که در قالب یک کلینیک تخصصی فرصتی را برای کارآفرین شدن فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان فراهم می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید