خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در حاشیه برگزاری ششمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق، اولین نشست تخصصی استارت آپ‌های فعال حوزه نانو در صنعت برق با حضور متخصصین این حوزه و ایده‌پردازان فعال برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، گردهمایی بزرگ فعالان استارت آپی در قالب فعالیت‌هایی نظیر برگزاری پنل‌های تخصصی فنی در حوزه نانو، ارائه محصولات استارتاپی در فضای نمایشگاهی و ارائه دستاوردها و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش بنیان نانویی، برگزاری جلسات نشست و هم‌اندیشی با نمایندگان شرکت‌های متخصص و نقش‌آفرین در فضای استارتاپی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت روند شکل‌گیری استارتاپ‌های حوزه نانو، برق و انرژی، بررسی پیشران‌ها و موانع استارتاپ‌های این حوزه، چالش‌های موجود، علل موفقیت‌ها و شکست‌های استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های این حوزه در ایران، برگزار شد.

در این خصوص دکتر حسام فلاح آرانی رئیس برگزاری این رویداد گفت: این رویداد به منظور دستیابی به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده در حوزه‌های مختلف صنعت برق، با حضور صاحبان ایده، کارآفرینان، صاحب نظران، نخبگان، اساتید و سرمایه‌گذاران استارتاپی برگزار شد.

 فلاح آرانی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، ارائه ایده‌های نوین در راستای رفع نیازهای صنعت برق و تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه نانو و همچنین بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه است. صاحبان ایده طی این نشست به موضوعاتی در حوزه «محدودیت استارتاپ‌ها در حوزه انرژی، چالش‌های پیش روی صنعت برق، و نوآوری‌های استارتاپی» پرداختند.

 وی افزود : جهت شناسایی ایده‌های برتر حوزه صنعت برق و ایجاد فرصت به‌کارگیری آنها، مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق پژوهشگاه نیرو پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد، تا ریل‌گذاری استارتاپ‌های صنعت برقی به صورتی درست و اصولی انجام شده و مراکز تصمیم گیرنده وزارت نیرو زیرساخت‌های بهره‌گیری از این پتانسیل را فراهم سازند که این امر گام مهمی در ارتقاء شرکت‌های دانش بنیان فعال این حوزه خواهد بود.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید