خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: استارت‌آپ‌ها را چشم بسته اجرا نکنیم بلکه براساس قابلیت‌های استان اردبیل این استارت‌آپ‌ها باید برگزار شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، عزیز حبیبی در جلسه فناوری و اشتغال نوین در اردبیل اظهار کرد: ما باید اقتصاد دانش بنیان را جدی بگیریم که در همین راستا برای کم کردن فاصله آموزش و مهارت بهتر است تعامل مستمر و مستقیمی بین دانشگاه‌ها و مراکز مهارت‌آموزی برقرار شود.

وی ضرورت تشکیل شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان را در استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: اشتغالی که براساس اقتصاد دانش بنیان شکل می‌گیرد اشتغال پایدار و مولد است و ورود به این حوزه در حقیقت کم هزینه و زودبازده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری استارت‌آپ‌ حوزه برق در دانشگاه محقق اردبیلی در ماه جاری خبر داد و بیان کرد: ما بدون مشتریان نمی‌توانیم استارت‌آپ‌هایی را به شکل موفقیت‌آمیز برگزار کنیم بلکه ضرورت دارد در فضای رغبت و انگیزه جوانان متناسب با ظرفیت و قابلیت استان این استارت‌آپ‌ها برگزار شده تا نتایج مثبتی را از آنها دریافت کنیم.

حبیبی گفت: از سال ۹۳ تاکنون دانشگاه‌های استان اردبیل بیش از ۷۴ هزار دانشجوی فارغ‌التحصیل داشته‌اند که به دنبال بازار کار و اشتغال خود هستند و ما به راحتی می‌توانیم از طریق این شورای راهبردی و جلسات مستمر، اشتغال‌های نوین را تقویت کرده و بخش عظیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را در این حوزه بکار گیریم.


پیشنهاد راه‌اندازی و تجهیز مرکز نوآوری دانشگاه
رئیس مرکز نخبگان استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: ما برای اولین بار بیوکمپ‌ها را راه‌اندازی کردیم و امسال باید به سمتی حرکت کنیم تا خروجی مشخصی را از استارت‌آپ‌ها شاهد باشیم تا ایده‌های جدید مورد حمایت قرار گیرند.

حسین شایقی خاطرنشان کرد: تا زمانی که استارت‌آپ‌ها را با رویکرد اهدای جایزه برگزار کنیم نتایج مناسبی را دریافت نخواهیم کرد بلکه برای برگزاری کیفی استارت‌آپ‌ها پیشنهاد می‌کنیم تا مرکز نوآوری دانشگاه در مدت سه ماه تجهیز و راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز گفت: ما از جهت بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت فشار هستیم و از کارآفرینی‌های نوین در حوزه سلامت حمایت می‌کنیم.

قدرت اخوان اکبری افزود: مرکز رشد فناوری سلامت علوم پزشکی اردبیل راه‌اندازی شده و ما در مدت کوتاه فعالیت این مرکز رتبه ۱۷ کشوری را به دست آوردیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز با بیان اینکه فعالیت فناوری‌های نوین در دانشگاه‌ها باید به شکل یکپارچه دیده شود، تصریح کرد: ما به صورت تخصصی در این حوزه ورود پیدا کردیم به طوری که به اندازه کل استان‌ها ما در یک سال اخیر امتیاز قابل قبولی را در برگزاری استارت‌آپ‌ها و خروجی آنها شاهد بودیم.

روحی ادامه داد: ما انتظار داریم هم در حوزه ICT، IT و هم برگزاری استارت‌آپ‌ها و نانو به شکل تخصصی اقدام شود تا از ایده‌های جدید در این بخش حمایتی جدی صورت گیرد.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید