خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:تلاش کارآفرینان کشور در حمایت از اقشار کم درآمد در شرایط سخت اقتصادی قابل توجه ومهم است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمد شریعتمداری ظهر جمعه در بازدید از یک واحد تولیدی زعفران در مشهد اظهارکرد: امروز در شرایط تحریمی و هجمه گسترده دشمنان با محوریت اقتصاد بیش از هر زمان نیازمند همفکری، همدلی وهمکاری همه بخش ها و نهادها و قوا هستیم.

وی افزود: تلاش کارآفرینان کشور که با تحمل همه مشکلات و فشارها سعی می کنند تکانه های ناشی از تحریم ها که به طبقات محروم و اقشار فرودست تر گسترده تر است کمتر احساس شود جای قدردانی  دارد.

وزیر تعاون بیان کرد: در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی کسانی که دارای حقوق ثابت هستندو طبقات پایین ومحروم جامعه فشار زیادی را تحمل می کنند و کارآفرینان و بخش های تولیدی برای مدیریت و کاهش این فشارها همراهی خوبی دارند.

شریعتمداری تصریح کرد:تحت فشار قراردادن یک کارآفرین به زیان صندوق های بازنشستگی  است چون نه تنها اشتغال جدید ایجاد نمی شود بلکه عملا ورودی های صندوق کاهش می یابد و حتی نیروی شاغل این مجموعه هم ممکن ریزش کرده و تعدیل شود از این روز باید افکار و نگرش ها در این حوزه نسبت به کارآفرین اصلاح شود  که در این صورت بخش تولید و کارآفرینی هم حمایت می شود.

وی اظهارکرد: باید حمایت از کارگرو کارآفرین را در کنار هم ببینیم زیرا این دو بهم پیوسته هستند و اگر کارآفرین حمایت شود می تواند قراردادها موقت و کوتاه مدت کارگری  را به بلندمدت تبدیل کند.

وزیر تعاون تاکید کرد: امروز مشکل عمده واحدهای تولیدی و پروژه های صنعتی ، دسترسی به بازار بوده و طرح تکاپو به نوعی این ضعف و نقصان را پوشش می دهد.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به تولید زعفران در کشور گفت: درآمد حاصل از زعفران برای کشور ۳۰۰ میلیون دلار بوده و این در حالی است که با اقداماتی بسیار ساده اما محوری و قرارگیری همه این اجزا در کنار هم می تواند ظرفیت  فروش و صادرات زعفران را به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاربرای کشور افزایش داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید