خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه حمایت ما در سطح روستاها، توزیع تسهیلات پایدار برای روستاییان است گفت: دولت در زمینه‌های مختلف برای بهبود شرایط زنان برنامه دارد و مهم‌ترین گروه هدف برنامه‌های دولت، زنان سرپرست خانوار هستند و در این راستا از طرح‌های کارآفرینی استقبال می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار، امروز ۱۲ آبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روستای خراشاد یکی از روستاهای زیبا و باکیفیت است که باید صادرات صنایع دستی از آن انجام شود.

وی با بیان اینکه با انجام صادرات هم نیازهای روستا و هم نیازهای اطراف آن رفع می‌شود، افزود: سیاست‌ها و برنامه‌های نهاد ریاست جمهوری در سطح کلان و ملی است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه حمایت ما در سطح روستاها، توزیع تسهیلات پایدار برای روستاییان است، تصریح کرد: طرح ارتقای تاب آوری، طرح ارتقاء سطح بهبود وضعیت زنان و خانواده و اجرای طرح آموزش کارآفرینی مبتنی به ایجاد کارآفرینی در خراسان جنوبی انجام می‌شود.

ابتکار اظهار کرد: امیدواریم روستای خراشاد یکی از روستاهای نمونه در کشور باشد و ما نیز با ارائه تسهیلات پایدار از روستاییان حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون سرمایه گذاری خوبی در روستای خراشاد انجام شده و بحث حوله بافی در این روستا احیاء شده و با استانداردهای روز تولید می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور خاطرنشان کرد: صنایع دستی خراشاد در بازارهای جهانی و داخلی بازاری پیدا کرده و استفاده از تولیدات روستا در خود روستا یکی از مصادیق بارز اقتصادمقاومتی است.

ابتکار افزود: دولت در زمینه‌های مختلف برای بهبود شرایط زنان برنامه دارد و مهم ترین گروه هدف برنامه‌های دولت، زنان سرپرست خانوار هستند و در این راستا از طرح‌های کارآفرینی استقبال می‌شود.

وی اظهار کرد: برای توسعه کارآفرینی زنان کشاورز در روستاها، دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود و موضوع استفاده از برنامه‌های سالم ارگانیک و بهینه سازی مساله آب مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور یادآور شد: توان افزایی سازمان‌های مردم نهاد یک امر مهم است که یکی از برنامه‌های ریاست جمهوری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید