خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نمایشگاه هفته کارآفرینی در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی تا پایان پاییز برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، سید حسین کرابی شنبه شب در حاشیه نشست کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مرحله دوم برگزاری نمایشگاه هفته کارآفرینی به میزبانی ۱۵ شهرستان استان تا پایان فصل پاییز انجام می‌شود و تعداد غرفه‌های نمایشگاه با توجه به ظرفیت شهرستان بین ۴۰ تا ۵۰ غرفه متغیر است.

وی افزود:برگزاری این نمایشگاه در دو مرحله در استان صورت می‌گیرد که مرحله اول از ابتدای مهرماه آغازشده و تا پایان آبان به اتمام می‌رسد که شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام، نیشابور و سبزوار بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:در شرایط اقتصادی کنونی، یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش تولید و حمایت از محصولات داخلی، ایجاد شرایط و فراهم کردن زمینه راه‌اندازی کارگاه‌ها و اشتغال‌های خرد و خانگی و کمک به بازاریابی و فروش آن‌هاست.

وی گفت:در سال‌های اخیر کمیته امداد با توجه ویژه به توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت خود گام‌های مؤثری در ایجاد و توسعه کارگاه‌های خرد و اشتغال‌های خانگی برداشته است که بستر مناسبی را جهت اشتغال و تولید ملی فراهم آورده است.

کرابی تاکید کرد:هدف از برگزاری این نمایشگاهها استفاده از ظرفیت نخبگان، کارآفرینان و خیران در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و شبکه‌سازی است و برنامه‌های برگزاری نمایشگاه شامل برپایی بازارچه فروش محصولات و برگزاری نشست‌های تخصصی با کارآفرینان برتر شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با حضور مسئولان و خیران و برگزاری کارگاه ایده پردازی و نوآوری (استارت تاپ) در حوزه جوانان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: مرحله نهایی این نمایشگاه در اسفندماه با مشارکت همه شهرستان‌ها در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید