خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد کسب‌وکار و اشتغال پایدار جوانان در استان زنجان اختصاص داده‌شده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، علی خلیلی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه امروز مقوله اشتغال جوانان جزو اولویت‌های کشور به شمار می‌رود، افزود: در همین راستا ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد کسب‌وکار و اشتغال پایدار جوانان در استان زنجان اختصاص داده‌شده است که امیدواریم با این گام بلند بتوانیم دغدغه جوانان استان را در حوزه اشتغال رفع کنیم.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه در استان زنجان اقدامات خوبی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای قشر جوان و تحصیل‌کرده انجام‌شده است، تصریح کرد: یکی از این اقدامات شاخص که در طول سه ماهه اخیر محقق شده، بحث ۱۸ عنوان طرح کسب‌وکار استانی با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر و نیز ۹ طرح ملی با ظرفیت اشتغال ۱۰۰ نفر در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مقررشده است از محل سرریز اعتبارات سایر استان‌ها مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به اداره ورزش و جوانان استان زنجان اختصاص یابد، ادامه داد: ازجمله طرح‌های استان زنجان برای ایجاد اشتغال در حوزه جوانان می‌توان به راه‌اندازی کارگاه تولید پوشاک ایرانی، راه‌اندازی مرکز تخصصی دیاگ خودروهای سبک و سنگین، راه‌اندازی کارگاه لباس عروس اشاره کرد.

خلیلی در ادامه با اشاره به اینکه درزمینه طرح‌های ملی نیز کارهای ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار کرد: ازجمله این کارها می‌توان به توسعه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده، تفکیک پسماند از مبدأ در شهر زنجان، تولید، فرآوری و بسته‌بندی میوه و سبزیجات خشک و تازه، احداث تولیدی ظروف سرامیک و لعابی دست‌ساز برای اولین بار در زنجان اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از راه‌اندازی و برگزاری رویداد کارآفرینی تحت عنوان استارت‌آپ به‌عنوان یک فرصت ارزشمند و یک حرکت ارزش‌آفرین یادکرد و افزود: با توجه به هزینه ۳۵۰۰ میلیون ریالی که برای راه‌اندازی و اجرای برنامه شتاب‌دهٔ اشتغال در استان تخصیص‌یافته است، این امیدواری وجود دارد که بتوان از دل این رویدادهای کارآفرینی، طرح‌های موفق را معرفی کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید