خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم شیراز در مجلس با انتقاد از اینکه سوء ظن و بی‌اعتمادی بلای جان جامعه شده است، گفت: آن‌قدر نسبت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بدبینانه عمل شده که دست از کار کشیده و فکر و سرمایه خود را به عربستان، امارات و ترکیه برده‌اند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خانه ملت، علی اکبری  در نشست علنی دیروز (دوشنبه، 14 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی رضا (ع) به حضور حماسی زوار در ایام اربعین حسینی در کشور عراق اشاره و اظهار کرد: این رویداد، جهان را به شگفتی و تأمل واداشت و این گردهمایی عظیم پیامی کارساز برای بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه13 آبان ماه نیز یادآور روزهای ارزشمند است که با اتکا با آن روحیه می‌توان بر یاوه‌گویی‌های ترامپ غلبه کرد، گفت: 40 سال است که از انقلاب می‌گذرد و تهدید و تحریم همواره بر کشور سیطره داشته است؛ در این دوران با ارز تک‌نرخی، دو نرخی و چند نرخی فقط فساد و رانت ترویج پیدا کرده است و این مدل روش مدیریت مورد نظر برای عبور از گذرگاه تحریم نیست.

وی تصریح کرد: در این میان آفتابه دزدها به محکمه می‌روند و دانه درشت‌ها به راحتی به چپاول خود ادامه می‌دهند، پیشنهاد می‌دهم قیمت ارز را آزاد کنید تا عرضه و تقاضا خود نرخ واقعی خودش را تعیین کند، راه‌های رفته قبلی رنگ باخته و پرهزینه هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایطی که تبلیغات سوء رسانه‌های جهان و شبکه‌های استعماری نسبت به ایران سیاه‌نمایی می‌کنند گردشگری می‌تواند نقش بسزایی را برای برگرداندن این تصویر ایفا کند، گفت: در حال حاضر چند میلیون ایرانی تحصیل‌کرده در خارج از کشور عمدتاً با تمکن مالی مناسب حضور دارند که از آمدن به کشور واهمه دارند.

اکبری ادامه داد: شرایط پیش آمده می‌تواند فرصت استثنایی برای جذب این افراد باشد تا علاوه بر رونق کسب و کار به افزایش هم‌افزایی و دلبستگی ملی در کشور نیز کمک کند. جام جهانی فوتبال با حضور گسترده ایرانیان از کشورهای مختلف گوشه‌ای از این همبستگی ملی را به نمایش گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: سوء ظن و بی‌اعتمادی بلای جان جامعه شده است و دایره خودی و غیرخودی آن‌قدر محدود شده که یارای عبور از آن نیست؛ گاه آن‌قدر بدبینانه و بی‌اساس بر طبل دو تابعیتی‌ها، نفوذی‌ها و جاسوس‌ها می‌کوبیم که چیزی نمانده هر کس که در خارج از کشور تحصیل کرده را جاسوس خطاب کنیم.

وی تأکید کرد: آن‌قدر نسبت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بدبینانه عمل شده که دست از کار کشیده و فکر و سرمایه خود را به عربستان، امارات و ترکیه برده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تندروی‌ها و جرم‌انگاری‌ها شدت پیدا کرده تا جایی که صدای مراجع عظام نیز بلند شده است و حادثه‌ای مانند حادثه فیضیه را به تمام معنا یک فاجعه خوانده‌اند.

اکبری با بیان اینکه قرار بود بانک‌ها دست از بنگاه‌داری بردارند، گفت: تأکید رهبری نیز بر عدم حضور نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی بود اما واقعاً در عرصه عمل این اتفاق افتاد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این تعداد بالای بانک و شعب که حتی از بانک مرکزی نیز تمکین نمی‌کنند چه ضرورتی دارد، چرا دولت آنها را با هم ادغام نمی‌کند.

وی گفت: تاب آوری جامعه از ساختاری که به دولت طعنه می‌زند و در برابر آن قرار می‌گیرد به سر آمده و بازگشت به قانون و فرمایشات رهبری تنها چاره کار خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رویدادهای اخیر نشان داده که عده‌ای مال اندوز و زیاده طلب فقط به فکر منافع خود هستند و در این شرایط به دنبال افزایش واردات با استفاده از رانت‌هایی که دارند خواهند بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر توجه به وضع معیشت بازنشستگان در مقطع کنونی از موضوع نابسامانی ایجاد شده در دانشگاه آزاد در جذب دانشجویان پزشکی انتقاد و اظهار کرد: در مقطع کنونی به جد باید مراقب دلالان نفتی باشیم که آنان به دنبال این هستند که در این شرایط اقتصادی وضعیت تعاملات بین‌المللی را به آشوب بکشانند و در شرایط بحرانی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید