خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه ایده شو در روزهای آینده خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب، دکتر سید شمس‌الدین هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: "ایده‌شو" یک رویداد جالب کارآفرینی است که به پرورش ایده‌ها و خلاقیت در جهت کارآفرینی کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: در این رویداد به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده‌پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌ وکار نوپای موفق قرار دهند.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نحوه انجام این مسابقه به این صورت است که شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت‌کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند و پس از رای‌گیری، ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: حضور و ثبت نام در این رویداد چند ساعته برای علاقه‌مندان به کارآفرینی آزاد و بدون پیش‌نیاز است و جهت  ثبت نام کافی‌است از طریق لینک evnd.co/gvc۸۱ ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: مسابقه "ایده‌شو" به همت پارک علم و فناوری استان، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بنیاد نخبگان استان، اتاق بازرگانی و بنیاد فرهیختگان ایران برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: زمان برگزاری این رویداد ۲۶ آبان ماه جاری در یاسوج است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید