خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: کارآفرینان اسلامشهری از سوی فرمانداری و ادارات حمایت می شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود مرسلپور با حضور در یادواره شهدای اسلامشهر که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: گرامی میداریم یاد و خاطره ۱۳۰ نفر از شهدای جوان دانش اموزان اسلامشهر و ۲۵ شهید این مسجد را که جان دادند تا عزت و آبروی مسلمانان پایدار بماند.

مرسلپور در ادامه با اشاره به اینکه در اوضاع و شرایط اخیر و همکاری رییس جمهور آمریکا با شاه عربستان افزود: در دیدار ترامپ با پادشاه عربستان بودجه ای قریب ۶۰۰ میلیون دلار دیده شده بود و عربستانی ها از ذخایر مسلمین برای جنگ روانی با مسلمین هزینه کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی کردند با راه اندازی جنگ های مختلف ایران را به آشوب بکشانند اما در هیچ یک از این جنگ موفق نبودند گفت: در جنگ تحمیلی نه تنها موفق نبودند بلکه صدام نیز در دام همان جنگ گرفتار شد و در جنگ نیابتی پروژه داعش نیز با اینکه این پروژه ۱۵ ساله بود باز هم نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند و هم اکنون نیز پروژه جنگ روانی را در دست دارند که گاهی انقدر نزدیک و قابل باور است که اگر هوشیار نباشیم به بیراهه کشیده می شویم اما این جنگ نیز با تدبیر مردم و مسئولان و رهبری قطعا قابل شکست است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: جهاد مردم باید با جهاد مسئولین در خدمت و بی منت پاسخ داده شود لذا همه مسئولین واقف هستند که مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما باید بدانیم که از این شرایط عبور خواهیم کرد اما چگونگی مدیریت این مشکلات از اهمیت زیادی برخوردار است.

مرسلپور با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر از هر گونه خدمت صادقانه استقبال و با هر انحراف و فساد در هر رتبه ای از سوی مسئولین مبارزه خواهد شد بیان داشت: در این راستا باید مردم به کمک خدمتگزاران بیایند و هر کجا که خطر انحراف برای مسئولین وجود دارد تذکر بدهند.

وی اظهار داشت: در شهرستان این امادگی این را داریم که در خصوص راه اندازی کسب و کار و اشتغال و کارافرینی همه کارآفرینان را حمایت کنیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید