خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: آمادگی ارائه کمک‌های ۵۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۳/۵ درصد را به بانوان کارآفرین در استان داریم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدامین فرشی در همایش تعاونگرایان بانوان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بانوان کارآفرین بسیار زیادی داریم که میانگین آنها بیش از نرم اشتغال عادی در کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در گرفتن وام و بازپرداخت آن بانوان کارآفرین خوش حساب‌تر هستند، بیان کرد: اقدامات بسیار مهمی در شرکت شهرکهای صنعتی برای بانوان کار آفرین انجام شده و یک تفاهم نامه با وزارت کشور، بانکها، امور مالیاتی و بهزیستی در حال انعقاد است که سبب حل برخی از مشکلات در این حوزه می‌شود.

فرشی با بیان اینکه در شرکت شهرکهای صنعتی توانسته‌ایم سهم نقدینگی برای بانوان کارآفرین را به 5 درصد کاهش دهیم و میزان اقساط وام‌ها را 48 ماهه کنیم، تصریح کرد: آمادگی ارائه کمک‌های 500 میلیون تومانی با نرخ سود 13/5 درصد را به بانوان کارآفرین در استان داریم.

در این جلسه پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ  هم عنوان کرد: 1200 واحد تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ به صورت ریز و درشت در حال فعالیت هستند که در این حوزه بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به آنها پرداخت شده است.

همچنین عبادالله کامکار با اشاره به اینکه اینگونه جلسات سوری نیست و برای رفع مشکلات کارآفرینان در استان است، افزود: ما در ارتباط با مطالبی که از کارآفرینان دریافت می‌کنیم با صدای بلند و رسا در جلسات ملی عنوان و از آنها دفاع می‌کنیم.

معاون اقتصادی استانداری البرز ادامه داد: ما وام‌های 4 درصدی و 6 درصدی هم داریم که مقدار آنها بسیار زیاد است.

کامکار با بیان اینکه 12‌ هزار میلیارد تومان در کشور رونق تولید داشته‌ایم که از این میزان هزار و بیست میلیارد تومان برای البرز است، تصریح کرد: از این میزان 418 میلیارد تومان آن در سال جاری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز یک استان صنعتی است، خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود به کارآفرینان زن و مرد احتیاج داریم و به آنها افتخار می‌کنیم.اعتقاد همه بر این است که تولید تنها راه نجات کشور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر