خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در حالیکه فعالیت در حوزه استارتاپ‌ها درآمد بیشتری نسبت دلالی در بازار دلار و سکه دارد، اما به دلیل عدم فرهنگ سازی مردم حاضر به قبول ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا نیستند.


به گزارش کارآفرین ناب، عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اصفهان به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور، در این بخش اشباع شده است، اظهار کرد: اصفهان پتانسیل بالایی در بخش گردشگری و آی تی دارد که متاسفانه از آن استفاده نمی شود، از سوی دیگر به جای تخریب برخی کارخانه های قدیمی شهر و تبدیل آن به واحدهای تجاری و مسکونی می توان با تغییر کاربری آن به موزه از این مراکز صنعتی استفاده آموزشی کرد و به سمت صنایع پاک در راستای توسعه اشتغال پاک رفت.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و دولتی باید به سمت صنایع پاک و فناوری های نوین حرکت کند، تصریح کرد: اصفهان بهره مند از جوانان خوش فکر و متخصص در حوزه آی تی است، اما هنوز از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کامل نشده است.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها نیازمند حمایت هستند، تاکید کرد: امروز این شرکت ها  درگیر مسائل بانکی هستند و به دلیل اینکه حمایت مالی مناسبی از سوی دولت و بخش خصوصی از آنها نمی شوند، بعضا به موفقیت نمی رسند.

وی با تاکید بر اینکه استارتاپ ها نیازمند صندوق حمایتی هستند، اظهار کرد: یک فرد به تنهایی نمی تواند طرح یا ایده ای را ارائه و در نهایت قادر به فروش و سرمایه گذاری آن باشد.

سهل آبادی با بیان اینکه برای پیشرفت و موفقیت استارتاپ ها نیازمند ایجاد صندوق حمایتی در این بخش هستیم، تصریح کرد: متاسفانه در ایران به معنای واقعی در حوزه استارتاپ ها و سرمایه گذاری در این بخش در بین مردم فرهنگ سازی نشده و مردم حاضر به قبول ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا نیستند، در حالیکه این حوزه حتی بیشتر از دلالی در بازار دلار و سکه می تواند درآمدزا باشد.

وی با بیان اینکه استارتاپ ها نیازمند پشتوانه قانونی و حمایت مادی و معنوی هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی و تحریم های امروز آمریکا، می توان با تکیه بر توان نخبگان و ایده های آنها و همچنین تکنولوژی های نوین موفق به دور زدن تحریم ها و گذر از این بحران شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید