خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته کارآفرینی ۱۵ برنامه با محوریت ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در این استان اجرا می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، قاسم رحیمی صبح پنجشنبه در تشریح برنامه های هفته کارآفرینی در جمع خبرنگاران اردبیل اضافه کرد: در هفته جهانی کارآفرینی امسال بیش از ۱۵ عنوان برنامه در استان اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هفته کارآفرینی از ۲۱ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت، افزود: در این ایام برنامه های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی پیش بینی شده که بخشی از این برنامه ها اجرا و بخشی نیز در حال اجرا است.

دبیرکارگروه تخصصی اشتغال استان ارائه مشاوره های شغلی، تقدیر از کارآفرینان، برگزاری کارگاه های آموزشی و ورکشاپ، بازدید دانشجویان از واحدهای صنعتی و کشاورزی، ایجاد کافه کارآفرینی، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و کتابخوانی، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ ویکند را از جمله برنامه های هفته کارآفرینی برشمرد.

به گفته وی این برنامه ها با همکاری و مشارکت مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها، دانشگاه ها، پارک علم و فناوری، آموزش و پرورش و سایر دستگاه های دولتی در حال برگزاری است.

رحیمی دیگر برنامه های این هفته را بازدید از طرح های کارآفرینی موفق با همکاری دانشگاه ها، برگزاری استارتاپ نوآوری در حوزه برق، نشست کارآفرینان موفق و انتقال تجربیات آنان به قشر جوان عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش کارآفرینی در توسعه و پیشرفت اقتصادی و ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، بیان داشت: در شرایط جنگ اقتصادی، در حوزه کارآفرینی ماندن سخت و دشوار بوده و کارآفرینانی که در این شرایط فعالیت می کنند، کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید