خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون استاندار لرستان گفت: رویداد استارتاپ ویکند ایدوکا به‌عنوان ایده پردازی و کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، گودرز امیری در جلسه هماهنگی برگزاری استارت آپ در سطح استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: استارتاپ ویکند ایدوکا در سطح استان با محوریت بنیاد نخبگان و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین واحدهای فرهنگی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: استارتاپ ویکند ایدوکا به‌عنوان رویدادی که می‌تواند از ایده و خلاقیت تا اجرا و برندسازی صنایع خلاق استان نقش مؤثری در کارآفرینی ایفا کند برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: در این راستا به‌صورت ماهانه یک رویداد مشابه با هماهنگی اتاق بازرگانی و سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان با محوریت واحدهای بزرگ انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه استارتاپ ویکند ایدوکا به عنوان ایده پردازی و کارآفرینی لرستان است تصریح کرد: ایدوکا در سال 96 با عضویت بیش از 200 نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها فعالیت خود را به‌صورت رسمی در بنیاد نخبگان استان شروع و در حال حاضر با برگزاری نشست‌ها، بازدیدهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس استعداد درخشان استان، ادبیات کارآفرینی را در استان رونق بخشیده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید