خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گردهم‌آیی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پردیس سامیت، در فضای کارآفرینی کشور افراد زیادی در نقش‌های گوناگون مشغول به کار هستند.

در این میان عده‌ای برگزارکننده رویداد کارآفرینی و یا تسهیل‌گر رویداد هستند؛ عده‌ای منتور یا مربی کارآفرینی؛ افرادی نیز در شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه فعالیت می‌کنند و هرکدام به نحوی به فضای کارآفرینی گره‌خورده‌اند.

با تمام حواشی موجود این افراد با چالش‌ها و سختی‌های کار خود به فضای کارآفرینی کشور کمک بسزایی می‌کنند.

پردیس سامیت مجالی برای گردهم‌آیی فعالان برگزاری رویداد در حوزه کارآفرینی است تا از چالش‌ها و مشکلات فعلی رویدادهای کارآفرینی بگویند و بشنوند.

به‌علاوه در این گرد هم‌آیی بخش‌های آموزشی مفیدی برای برگزارکنندگان رویداد در نظر گرفته شده تا با هم‌افزایی و ادغام تجربه‌ها از این پس رویدادهای با کیفیت‌تر همراه با منتورهای واقعی‌تری را شاهد باشیم.

این رویداد به شبکه‌سازی فعالان استارتاپی سایر شهرها با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و سایر برگزارکنندگان رویداد در سراسر ایران نیز کمک می‌کند.

پردیس سامیت شامل بخش‌های متنوع و جذابی برای شرکت‌کنندگان است.

سخنرانی در حوزه تبلیغات رویداد، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول برگزاری رویداد و بررسی تجارب برگزارکنندگان خارج از کشور و پنل‌هایی حول محور جذب اسپانسر، نقش رسانه‌ها در رویداد، نقش رویدادها در اکوسیستم کارآفرینی و بررسی چالش‌های منتورینگ از بخش‌های این رویداد دو روزه است. همچنین در پنلی به بررسی علت موفقیت رویدادهای پرمخاطب با حضور بنیان‌گذاران این رویدادها خواهیم پرداخت. در پردیس سامیت افراد با تجربه‌ای برای سخنرانی حضور خواهند یافت که می‌توانید در سایت رویداد به آدرس با آن‌ها آشنا شوید.

در کنار همایش بخش‌های شبکه‌سازی و تعاملی با چاشنی سرگرمی و تفریحی در نظر گرفته شده تا شرکت‌کنندگان در مدت اقامت خود در پارک از این فضا و حضور در کنار یکدیگر بیشترین بهره را در راستای شبکه‌سازی ببرند.

گردهم‌آیی بزرگ پردیس سامیت که نخستین رویداد با محوریت و موضوع رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی است در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود و میزبان ۱۲۰ نفر از افراد این حوزه از سراسر ایران است.

این رویداد ۸ و ۹ آذرماه به همراه یک شب اقامت در پارک پردیس برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانند به سایت پردیس سامیت مراجعه کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید