خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرین امید استان قزوین گفت: در سال جاری ۱۷۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان روستایی در استان پرداخت شده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، حسن تیموری در جلسه کارگروه اشتغال استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: میزان تعهد اشتغال صندوق کارآفرین امید در سال جاری ۶۰۰ مورد بود که توانستیم با عزم جدی بیش از تعهد خود را محقق کنیم.

وی افزود: امسال با دادن تسهیلات اشتغالزایی توانستیم ۶۴۱ شغل ایجاد کنیم و به همه متقاضیان پاسخ داده ایم.

تیموری بیان کرد: در سال جاری برای کمک به اشتغال پایدار استان بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۶۴ فقره پرونده اختصاص داده شده است.

مدیر صندوق کارآفرین امید استان قزوین گفت: در تفاهم نامه های ملی و استانی نیز توانستیم ۷۷ فقره وام به مبلغ ۴ میلیارد ریال به افراد متقاضی پرداخت کنیم تا فعالیت اشتغال پایدار روستایی و شهری در عرصه های مختلف تداوم یابد.

در ادامه جلیلوند مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی در راستای تحقق سیاست اشتعال و اقتصاد مقاومتی اجرا شده اما در استان با استقبال خوبی روبرو نبوده ایم.

وی افزود: این طرح برای آشنابی با محیط کسب و کار اجرا شده و در واقع همان طرح استاد و شاگردی است که در شرایط کنونی به صورت علمی اجرا می شود.

جلیلوند بیان کرد: توجه به اصول آموزش استاندارد جدی است اما در سال جاری هنوز کسی از سوی دستگاههای اجرایی معرفی نشده در حالی که در سال قبل ۸۰۰ نفر در طرح مهارت آموزی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: امسال ۲۳۶ نفر شناسایی شده که در طرح مهارت آموزی در محیط های واقعی شرکت کنند و از دستگاههای اجرایی انتظار داریم در این زمینه همکاری بیشتری کنند.

جلیلوند اظهارداشت: مانع اصلی در اجرای موفق طرح تامین اجتماعی است زیرا خیلی از اصناف و کارگاهها از بازرسی ادارات کار و تامین اجتماعی نگران هستند و چون ادارات توجیه نشده اند کار کمی سخت شده و انتظار داریم سخت گیری نشود و ادارات صنعت، معدن و سازمان جهاد کشاورزی و میراث هم باید افرادی را برای آموزش معرفی کنند.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: طرح مهارت آموزی خوب است اما چند مشکل دارد و  استانداردها بلندمدت است و گاهی مربیان مهارت کمتری از شاغلان بخش صنعت دارند که استقبال را کاهش داده است.

وی بیان کرد: واحد مشاوره شِغلی سازمان فنی و حرفه ای می تواند در واحدهای صنعتی مستقر  شود و ما در این زمینه آماده همکاری هستیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید