خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره «کودک آنلاین» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت گسترده همراه اول برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، بنابر اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، جشنواره «کودک آنلاین» که رویداد‏ی برای یافتن، گسترش و منتورینگ ایده‌هایی در حوزه‏ تولید محتوای تصویری (فیچر فیلم، سریال، مجموعه‌‏های آموزشی و فیلم کوتاه)، با تمرکز بر پتانسیل‌های کارآفرینی و توجه ویژه به استقبال کودکان و نوجوانان از این آثار است، با حمایت همراه‌اول برگزار می‌شود.

اهداف اصلی این جشنواره ایجاد امید و انگیزه‏ کافی برای ایده‌پردازی و تولید با هدف جذب مخاطب کودک و نوجوان، تجمیع و هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید برای کودک و نوجوان با توجه به پتانسیل‌های قابل توجه این حوزه در بازار محتوا، تسهیل‌گری و ایجاد زمینه برای استقرار کسب‏‌وکارهای جدید محتوا محور در حوزه‏ کودک و نوجوان، ایجاد انگیزه در صنایع مجاور برای سرمایه‏‌گذاری در حوزه‏ تولید محتوای تصویری برای کودک و نوجوان، معرفی بسترها و پلتفرم‌های موجود و در حال تاسیس به مخاطبان، جلب توجه افکار عمومی به مساله نحوه‏ استفاده کودکان و نوجوانان از محتوا در فضای اینترنتی و ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گفت‏گوی کارشناسان پیرامون جزییات و مسایل استفاده‏ کودکان و نوجوانان از محتوای تصویری در فضای مجازی عنوان شده است.
این جشنواره در دو بخش وب سری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از ۲۸ آبان تا ۲۷ آذرماه از طریق سایت  در این جشنواره ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند. آثار و ایده‌های راه یافته به بخش مسابقه در ۲۵ دی‌ماه اعلام می‌شود. زمان نهایی برگزاری جشنواره بهار ۹۸ است.

 همراه اول با ارائه سیمکارت «درسا» برای کودکان و سیمکارت «انارستان» برای دانش‌آموزان پیش‌رو در زمینه استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی امن با حضور والدین است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید