خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه‌ها مراکز نوآوری به‌حساب می‌آیند و دانشگاه تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه کشور به‌دنبال ایجاد این زیست‌بوم است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری آنا، محمود نیلی احمدآبادی در مراسم اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که عصر امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دنیا به‌سرعت در حال تغییر است و خلاقیت ذات انسان است. امروز به‌سرعت شاهد تغییرات و توسعه هستیم و تغییرات در دانش به‌حدی زیاد است که یک نفر نمی‌تواند به‌تمامی این تغییرات مسلط باشد.

وی افزود: دنیا در جهتی پیش می‌رود که متفکران به‌دنبال ارزش‌ها و رسالت‌های جامعه حرکت می‌کنند و تجربه ما در ایران کپی‌برداری از ساختارهای جهانی است. لذا به قوانینی که این ساختارها را به‌ وجود آورده است، اهمیت کافی داده نمی‌شود.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: ساختارها در دنیای امروز اهمیت زیادی دارند و اگر ما به انسان‌ها و جوانان و دانشجویان‌مان فرصت خلاقیت و جرئت آن را ندهیم، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ایم. باید این فرصت برای بروز خلاقیت جوانان وجود داشته باشد و در کنار آن تسهیلات لازم را فراهم کنیم که البته به‌لحاظ ساختارسازی در کشور موفق عمل کرده‌ایم.

نیلی احمدآبادی به‌ وظیفه دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌ها مراکز نوآوری در روش‌ها و برنامه‌ها هستند و دانشگاه تهران نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه کشور، زیست‌بوم کافی را برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها فراهم می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آینده کشورها در رشد استارت‌آپ‌ها و مراکز رشد و شرکت‌های زایشی است و لذا باید به این مراکز و ایده‌های نو اهمیت داد و برای بروز آنها، زیرساخت‌ها را فراهم کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید