خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ستاری گفت: تا زمانی که پول بخش خصوصی وارد پژوهش نشود نمی‌توان انتظار نوآوری و کارآمدی آنها را داشته باشیم.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: از ابتدای این دولت توسعه اقتصاد دانش بنیان در معاونت علمی بوجود آمد و نتیجه این برنامه زایش ۳۷۰۰ شرکت دانش بنیان بود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به درآمد زایی شرکت‌های دانش بنیان گفت: این شرکت ها بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشتند.

ستاری با بیان اهمیت سلول‌های بنیادی اظهار کرد: ستاد سلول‌های بنیادی در معاونت شکل گرفته است و اکنون در رتبه اول منطقه در این حوزه هستیم و این موفقیت بزرگ برای ما است، در حوزه صادرات این بخش باید موثرتر عمل کنیم اکنون بیش از ۴۰ دانشمند از کشورهای خارجی به این جشنواره آمده‌اند.


جهش رو به جلوی شرکت‌‎های دانش بنیان در حوزه سلول‌های بنیادی
وی با اشاره به حضور شرکت‌‎های دانش بنیان در حوزه سلول‌های بنیادی افزود: حضور بیش از ۱۲۰ شرکت در بخش سلول‌های بنیادی و دانش بنیان شدن ۸۰ عدد آنها جهش روبه جلویی در حوزه اقتصادی بوده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره حضور دانش آموزان در حوزه سلول‌های بنیادی گفت: سومین جشنواره سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود و و این نشان از اهمیت این حوزه و آغاز آموزش از دوره کودکی دارد.

وی درباره پژوهش‌ها گفت: تا زمانی که پول بخش خصوصی وارد پژوهش نشود نمی‌توان انتظار نوآوری و کارآمدی آنها را داشته باشیم و تا وقتی که دولت اثرگذاری این بخش را نبیند نمی‌توان انتظار حرکت موثر پژوهشی داشت.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید