خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور معاون خودکفایی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، کفت: ۱۳۰ نفر از کارآفرینان خیر عرصه اشتغال استان سمنان شناسایی و با کمیته امداد همکاری می‌کنند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، حمید حاجی عبدالوهاب در نشست کانون خیران اشتغال سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی استان بابیان اینکه ۱۳۰ نفر از کارآفرینان خیر عرصه اشتغال استان سمنان در قالب بنگاه‌های کلان و خرد شناسایی و با کمیته امداد همکاری می‌کنند، تأکید کرد: این افراد در حوزه مجمع نخستین کانون خیران اشتغال می‌توانند منشا تحولات خوبی درزمینهٔ اشتغال‌زایی باشند.

وی نظام جذب خیران کارآفرین و اشتغال با  تعامل دستگاه‌ها اعم از دولتی، بخش خصوصی و کارآفرینان حقیقی و حقوقی را سیاست کمیته امداد دانست و افزود: تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی در اشتغال‌زایی استان سمنان خوشبختانه بسیار خوب بوده و ما امروز خوشحال هستیم که توانسته‌ایم شاهد ایجاد کانون خیران اشتغال در این استان باشیم.

مشاور معاون خودکفایی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بابیان اینکه ترسیم خط و مشی برای کانون خیران اشتغال می‌بایست صورت گیرد تا اقدامات هدفمند شود، تأکید کرد: جذب خیران کارآفرین و اشتغال می‌بایست یکی از اهداف مجمع خیران اشتغال باشد.

حاجی عبدالوهاب بابیان اینکه کانون خیران اشتغال استان سمنان ارتباط سازنده  و مؤثری  با دستگاه و نهاده‌های مانند  کمیته امداد دارد، تأکید کرد: این تعامل در گستردگی با فنی و حرفه‌ای، اوقاف و امور خیریه، و بهزیستی برای جذب، پشتیبانی و هماهنگی خیران و درروی دیگر سکه نیازمندان محتاج کار دارای ضرورت است.

وی افزود: امیدواریم در گام بعدی بتوانیم شاهد ایجاد مجمع خیران اشتغال در هشت شهرستان استان سمنان به‌عنوان استان پیشرو در این زمینه در سطح کشور باشیم.





نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید