1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، چهارمین جشنواره «ایده‌ها و فرصت‌ها» را با هدف استفاده از ظرفیت های کارآفرینی اجتماعی برگزار می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، دبیر چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها گفت: این جشنواره امسال در سه محور اصلی طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه، نرم‌ افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ا ی، اسباب‌ بازی و انیمیشن و یک بخش ویژه برگزار می شود.
مهدی افتخاری افزود: طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه، نرم‌ افزار رایانه‌ ای، بازی رایانه ‌ای، اسباب ‌بازی و انیمیشن در حوزه­های آموزش مهارت‌­های اجتماعی پایه به کودکان (پیش از دبستان)، آسیب­‌ها و جرایم فضای مجازی، جرایم اقتصادی و امور حقوقی، محورهای چهارمین جشنواره استارتاپی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه است که پیش رویداد آن اول دی ماه امسال و رویداد اصلی دهم تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: علاقمندان و ایده پردازان می توانند با ثبت نام در سایت www.festivalea.ir در دو بخش دانش آموزی و آزاد تا نیمه دوم دی شرکت کنند.
دبیر این جشنواره افزود: در پایان سه تیم در بخش آزاد برگزیده و یک تیم در بخش دانش‌آموزی منتخب خواهند شد و فرصت حضور در مرکز نوآوری معاونت را خواهند داشت.
نخستین جشنواره استارتاپی این معاونت 14 تا 16 بهمن سال 94 در تهران، دومین جشنواره در منطقه آزاد کیش در سال 95 و سومین جشنواره در دانشگاه شریف در سال 96 برگزار شد.
افتخاری ادامه داد: هزار و480 نفر در قالب 370 تیم در سومین دوره از جشنواره ملی فرصت ها و ایده ها (استارتاپ) ثبت نام کرده بودند. 225 تیم به مرحله میانی و از میان آنان، 65 تیم به مرحله پایانی راه یافتند که با این عدد، رکورد کشور در حوزه استارتاپی شکسته شد.
جشنواره استارتاپ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم مختلف و به منظور حمایت از کارآفرینی اجتماعی، تشخیص یک مشکل اجتماعی و استفاده از مفاهیم و اصول کارآفرینی برای ایجاد تغییر برگزار می شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر