خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارآفرین برتر ویژه معلولان در کشور گفت: با معرفی توانمندی معلولان استان قزوین در عرصه بین المللی و ملی نقش برجسته ای در شناسایی قابلیت این افراد داشته ایم.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی در گردهمایی ورزشکاران دارای معلولیت شهرستان البرز که عصر سه شنبه به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی معلولان با حضور مسئولان و ورزشکاران معلول در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند برگزار شد، بیان کرد: تنها نهادی که چهره توانمند معلولان را به اثبات رسانده کانون معلولین تواناست.

موسوی تصریح کرد: به درخواست کشورهای فرانسه، ترکیه و گرجستان برای ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری برای افراد دارای معلولیت اقدام کرده ایم و توانسته ایم توانمندی معلولان خود را در جهان نشان دهیم.

وی بیان کرد: شاید بسیاری از مردم معلولان را افرادی ناتوان می دانند اما توانسته ایم چهره دیگری از توانمندی معلولان را به مردم نشان دهیم.

موسوی یادآورشد: کانون توانا سال گذشته در کنگره بین‌المللی کسب و کار در کشور ترکیه به‌عنوان مدلینگ و الگویی شاخص به دنیا معرفی شد و این دستاورد ناشی از پشتکار، جدیت و توانمندی نیروهای دارای معلولیت قزوین است.

کارآفرین برتر کشور در خصوص ایجاد اشتغال برای معلولان گفت: با عضویت در دی‌ پی ‌آی و اکوسوک سازمان ملل این مراکز در یک ارزیابی دقیق اهداف و تفکر مجموعه کانون توانا را بررسی کرده اند و در حال معرفی آن به عنوان بهترین تعریف از معلولیت به دنیا هستند.

موسوی ورزش را مهم‌ترین پیش شرط حضور اجتماعی معلولان دانست و تأکید کرد: ساختارهای جامعه باید به سمت تأمین و توسعه بسترهای ورزشی برای معلولان هدایت شود.

این فعال اجتماعی در زمینه معلولان اضافه کرد: ماهیت انسان، معنوی و ملکوتی است و خداوند روح بزرگ انسان را در قالب تن قالب‌ گیری کرده از همین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که انسان‌ها جسم و تن نیستند بلکه روح و اندیشه آنها اهمیت بیشتری دارد لذا از این نظرداشتن جسم سالم یا معلول ملاکی در اثربخشی انسان نیست.

وی از شورای اسلامی شهر الوند به خاطر واگذاری تنها ورزشگاه مناسب ‌سازی شده در شهرستان البرز به مجموعه کانون توانا در الوند قدردانی کرد و گفت: نگاه شهردار و اعضای شورای شهر الوند به مسائل معلولان این شهرستان تحسین ‌برانگیز است.

در پایان به شرکت ‌کنندگان در این مسابقات که همگی ورزشکاران و افراد دارای معلولیت بودند لوح یادبود و جوایز نقدی اهدا شد.

این گردهمایی به همت کانون توانای الوند و مشارکت هیئت جانبازان و معلولین استان قزوین، هیئت جانبازان و معلولین و ورزش‌های همگانی شهرستان البرز در ورزشگاه یادگارم امام  (ره) شهر الوند برگزار شد.






نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید