خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کلید طلایی برای باز کردن قفل اشتغال و بستن قفل بیکاری مشاغل خانگی است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، آقای علیزاده مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت : از ابتدای امسال تاکنون برای راه اندازی مشاغل خانگی در کشور بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شد که سهم گیلان ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز گفت : ۳۲۲ رشته مشاغل خانگی در زمینه صنایع دستی، صنعت و خدمات ، تولیدات دامی و گیاهی ، شیلات ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و فرهنگی - هنری در استان فعال است.
آقای پورجواد خواه با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی در 3 بخش کارآفرینان مستقل ، تحت پوشش و پشتیبان داده می شود افزود : مستقل ها کسانی هستند که خودشان تولید می کنند و می فروشند ، تحت پوشش ها کسانی هستند که فقط تولید می کنند و توانایی فروش ندارند و پشتیبان ها نیز افرادی هستند که با فراهم کردن امکانات و بازار فروش از تحت پوشش ها حمایت می کنند.
وی گفت : متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می توانند در سامانه ashaghelkhanegi.ir ثبت نام کنند.
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان افزود : سقف تسهیلات برای افراد مستقل تا ۲۰ میلیون و میانگین ۱۰ میلیون تومان و برای افراد پشتیبان تا سقف صد میلیون تومان است.
مدیرکار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز با بیان اینکه تاریخچه طرح ساماندهی مشاغل خانگی در جهان بیش از دو دهه است گفت : این طرح در ایران در سال ۱۳۸۹ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، ادارات کل میراث - صنایع دستی و گردشگری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان جهاد کشاورزی به عنوان نهادهای حمایتی برای این طرح معرفی شده اند.
آقای سلمان نژاد افزود : هم اکنون در ۱۵۰ کشور در زمینه مشاغل خانگی برنامه ریزی شده است که آمریکا ، ایتالیا ، استرالیا ، تایوان و چین فعالترند.
وی گفت : در ایران استان های خراسان رضوی ، فارس ، اصفهان ، کرمان ، تهران و گیلان در زمینه مشاغل خانگی بیشتر فعالند.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ، نبود زیرساخت های قانونی، بازارچه های دائمی فروش محصولات و شرکت های پشتیبان قوی را سه چالش مهم پیش روی مشاغل خانگی عنوان کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر