خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون توسط این صندوق 2800 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با هدف حمایت از کارآفرینان و فعالان کسب و کارهای خرد و کوچک پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرین ناب، حسین تیموری صبح یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 179 میلیارد ریال از این تسهیلات مربوط به طرح های اشتغالزایی روستایی بوده و به متقاضیانی که در سامانه کارا ثبت نام کرده و واجد شرایط بودند، پرداخت شده است.
این مسئول ادامه داد: در قالب این تسهیلات، توسط این صندوق منابع مالی برای اجرای 371 فقره طرح اشتغالزایی در مناطق مختلف روستایی استان قزوین تامین و ارایه شد.
وی یادآور شد: تعهد اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید برای سال جاری 600 نفر بوده اما فراتر از این تعهدات پیش رفته ایم به گونه ای که با ارایه تسهیلات به متقاضیان توسط این صندوق برای 650 نفر در استان قزوین اشتغالزایی شده است.
تیموری اظهار داشت: حداقل و حداکثر تسهیلات اشتغالزایی روستایی در سامانه کارا از 100 میلیون ریال تا 60 میلیارد ریال و تسهیلات معمول صندوق کارآفرینی امید نیز از 30 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال تعیین شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی قزوین گفت: اولویت پرداخت تسهیلات این صندوق به متقاضیان واجد شرایط با کسب و کارهای خرد و روستایی، گردشگری و همچنین فراوری محصولات کشاورزی است.
وی همچنین یادآور شد: علاوه بر کمک به فعالان کسب و کارهای خرد و کوچک و روستایی، بخشی از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به وام قرض الحسنه ازدواج و همچنین وام به مددجویان نهادهای حمایتی اختصاص دارد.
صندوق کارآفرینی امید، یک دستگاه اجرایی زیر نظر نهاد ریاست جمهوری است که با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در راستای اشتغالزایی و ایجاد فرصت های شغلی و کمک به کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای کوچک و خرد فعالیت می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر