خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: در جریان برگزاری چهاردهمین جشنواره شیخ بهایی بیش از ۷۰ کسب و کار جدید در ایران معرفی و داوری می‌شوند.


به گزارش کارآفرین ناب، کوروش خسروی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی این کسب‌وکارها می‌توانند عاملی برای رونق کسب و کار در کشور باشند.

وی با بیان این‌که اغلب این طرح‌ها برای نخستین بار در کشور مطرح می‌شوند، خاطرنشان کرد: برخی از این کسب‌وکارهای جدید شامل پرورش و فروش کنه به گلخانه‌دارها برای مبارزه با آفات، سیستم کشت عمودی برای تولید و فروش همزمان سبزی در فروشگاه‌ها، نرم‌افزار هشدار زلزله حدود یک دقیقه قبل از رسیدن امواج زلزله و ساخت دستگاه برش قطعات غیرفلزی است که روز چهارشنبه داوری این آثار انجام خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره ملی فن ‌آفرینی شیخ ‌بهایی روزهای ششم وهفتم دی ماه امسال توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، تاکید کرد: امکان پخش اینترنتی جشنواره فراهم است و از هر جای دنیا با یک خط اینترنت معمولی می‌توان چهاردهمین جشنواره شیخ بهایی را مشاهده کرد.

دبیر چهاردهمین جشنواره شیخ بهایی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر محمود شیخ زین‌الدین، همزمان با چهاردهمین دوره این جشنواره، «جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ‌زین‌الدین» اعطا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه فرش فن‌آفرینان (Tech Carpet) در این دوره از جشنواره، گفت: این برنامه برای نخستین بار درکشور برگزار می‌شود که حدود ۲۰ نفر از فن‌آفرینان برتر کشور، تجربه‌ها و دستاوردهای خود را در جمع مردم بیان می‌کنند.

خسروی برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های جانبی این دوره از جشنواره اعلام کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی پس از افزایش حضور سرمایه‌گذاران در سیزدهمین دوره این جشنواره و همچنین ضرورت آشنایی بیشتر کارآفرینان با اصول مذاکره با سرمایه‌گذاران از اردیبهشت تا مرداد گذشته برگزار شد.

وی افزود: دوره‌هایی با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار، اکوسیستم‌های کارآفرینی، روش‌های تامین منابع مالی و نیز نحوه ارتباط با سرمایه‌گذار برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شدند.

وی همچنین برپایی نشست انتقال تجربه کسب و کار در فضای بین‌المللی را یکی دیگر از برنامه‌های جشنواره شیخ بهایی معرفی کرد.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و چهارمین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ششم و هفتم دی‌ماه جاری توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید