خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مردم باید دولت را در حل مشکل کارآفرینی کمک کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سورنا ستاری در شانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی و فناوری و معاونان علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ششمین جشنواره فرهیختگان اظهار کرد: ساختار کلی اقتصاد و محیط کسب و کار کشور به پول نفت آلوده است و نمود آن این است که بوروکراسی و قوانین ضد توسعه در آن گسترش پیدا کرده است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزود: در این‌گونه محیط‌ها کارآفرین مدام سرکوب می‌شود و امکان کار و خلاقیت ندارد، متاسفانه این محیط به یک فرهنگ عمومی بدل شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را حل کند و مردم باید در این حرکت شرکت داشته باشند، در چند سال گذشته سعی ما بر این بوده است که چنین محیطی را به وجود بیاوریم.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری افزود: در سال‌های اخیر استارتاپ‌ها و شرکت‌های دو یا سه نفری تشکیل شده‌اند به طوری‌که نقش آنها در زندگی مردم قابل مشاهده است، نسل جدیدی از کارآفرینان به محیط کسب و کار تزریق شده‌اند این نشان می‌دهد که یک حرکت اجتماعی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه پول راه‌گشای مشکلات کارآفرینی نیست، تصریح کرد: باید محیط و اکوسیستمی متناسب با کسب و کار طراحی شود و بستر کارآفرینی محیا شود.اکوسیستم کارآفرینی به وجود آمده در کشور در سطح منطقه اول است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید