خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار دانشگاه شریف با عنوان وی‌سی‌کاپ با حمایت مرکز فین‌تک بانک انصار در سالن جابرابن‌حیان دانشگاه شریف با حضور چهره‌های شناخته شده اکوسیستم کارآفرینی، دانشگاهی و علمی کشور  برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، بنابر اعلام بانک انصار، در این دوره ۱۶۰ استارتاپ ثبت‌نام کردند، ۶۴ تیم توسط فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور از جمله مرکز فین‌تک بانک انصار انتخاب شدند و ۱۰ تیم به عنوان برترین‌ها در مراسم اختتامیه به ارایه کارهای خود پرداختند و در پایان ۳ تیم برتر جوایز خود را دریافت کردند.

مرکز فین‌تک بانک انصار در راستای حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و تقویت مبانی اقتصاد مقاومتی در این رویداد به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، انتخاب طرح‌های برگزیده، داوری استارت‌آپ‌ها و در روز اختتامیه به سخنرانی پیرامون آخرین وضعیت و انواع مدل‌های حمایتی مرکز فین‌تک و برپایی غرفه جهت شبکه‌سازی و معرفی مرکز اقدام کرد.

در پایان این مراسم از حمایت‌های بانک انصار به عنوان یکی از حامیان موثر در برگزاری این دوره قدردانی و تشکر و لوح قدردانی و نشان حمایت تقدیم نماینده مرکز فین‌تک بانک انصار شد.

وی‌سی‌کاپ شریف رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده و در ادامه برگزاری موفق ۹ دوره قبلی این جشنواره بوده است. هدف اصلی از برگزاری این جشنواره این است که صاحبان ایده و کارآفرینان، به سرمایه‌گذاران معرفی شوند و طرح‌های برگزیده به مرحله تجاری‌سازی برسند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید