خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: درآمد حاصل از رونق فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی مددجویان و خانوارهای تحت حمایت امداد ۱۶ هزار میلیارد تومان برآورد شده که نشان‌‌دهنده افزایش چهار برابری سرمایه اولیه است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از سایت کمیته امداد هرمزگان، میر هاشم موسوی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارکنان کمیته امداد در سراسر کشور برای کاهش محرومیت و فقر در جامعه، اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات مناطق برای کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی، از نقاط قوت این نهاد مردمی است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال،  یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی کشور است و کمیته امداد نیز در حوزه اقتصادی مؤثر و هدفمند عمل کرده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد تصریح کرد: کمیته امداد با استفاده بهینه از امکانات و منابع  توانسته است در حوزه اقتصادی با فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان، به اهداف راهبردی خود دست پیدا کند.

موسوی با تأکید بر نقش کمیته امداد در تقویت اقتصاد بومی و محلی به‌ عنوان یکی از عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی گفت: این نهاد طی سه سال اخیر با اختصاص  چهار هزار میلیارد تومان اعتبار ویژه تسهیلات اشتغال و کارآفرینی توانسته است خانواده‌هایی را که به دلیل فقر و محرومیت از چرخه اقتصاد خارج‌ شده بودند، دوباره فعال کند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد با اشاره به آخرین آمارهای ارائه‌ شده از وضعیت اشتغال‌زایی مددجویان اظهار کرد: درآمد حاصل از رونق فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی مددجویان و خانوارهای تحت حمایت امداد، ۱۶ هزار میلیارد تومان برآورد شده که نشان‌دهنده افزایش چهار برابری سرمایه اولیه است.

موسوی با اشاره به حمایت کمیته امداد از طرح‌های حمایتی در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی  خلاقانه در بخش‌های حمایت و اشتغال، بتوانیم زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید