خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: 291 میلیارد و 388 میلیون ریال تسهیلات امسال توسط این صندوق با هدف توسعه اشتغالزایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرین ناب، سید« عمادالدین هزاوه ای » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این منابع مالی در قالب 795 فقره تسهیلات در زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال، وام ضروری و سپرده گذاری مردم به متقاضیان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 60 میلیارد و 565 میلیون ریال این تسهیلات در قالب 134 فقره از محل منابع داخلی صندوق و 181 میلیارد و 26 میلیون و 400 هزار ریال در قالب 213 فقره تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تثبیت و ایجاد اشتغال در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی خاطرنشان کرد: 74 میلیارد و 116 میلیون ریال در قالب 66 فقره تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی، 100 میلیارد و 190 میلیون ریال در قالب 164 فقره تسهیلات اشتغال در بخش صنعت و 64 میلیارد و پنج میلیون ریال در قالب 104 فقره تسهیلات اشتغال در بخش خدمات به متقاضیان پرداخت شده است.
هزاوه ای گفت: 41 میلیارد و 880 میلیون و در قالب 355 فقره تسهیلات در زمینه سپرده های مردمی و هفت میلیارد و 917 میلیون ریال در قالب 93 فقره تسهیلات ضروری به متقاضیان پرداخت شده است.
وی گفت: مطالعات طرح های روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول توسط صندوق کارآفرینی امید در استان مرکزی اجرا شده و در حوزه اجرای طرح روستای بدون بیکار چهار روستا شامل روستای «بصری» شازند در حوزه انجام فعالیت فرفوژه و مشتقات، روستای «هزاوه» اراک در زمینه تولید شیره و مشتقات، «آبگرم»محلات در زمینه آبگرم و آب درمانی و روستای «زرنوشه» آشتیان در زمینه پرسکاری شناسایی شده است.
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی ادامه داد: همچنین در زمینه اجرای طرح هر روستا یک محصول، «جیریا» ی اراک در زمینه فرش دستباف، روستای «دستجرد» شازند ایجاد کارگاه یخچال سازی، روستای «تلخاب» فراهان تولید تریکو، روستاهای «امیرآباد» و« شیرین آباد» این شهرستان فعالیت در حوزه صنعت کفش، روستای «سمقاور »کمیجان در زمینه مبلمان و روستای «امیر آباد» محلات در زمینه کشت گل محمدی شناسایی شده است که با توجه به جمعیت و ظرفیت این روستا ها در آینده نزدیک به روستاهای بدون بیکار افزوده می شود.
استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید