خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار ملکشاهی گفت: سقف تسهیلات طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در ملکشاهی 150 میلیارد ریال است که با اولویت طرح های کار آفرینی و اشتغالزایی به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمد تاسمه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: با استقرار نمایندگی بنیاد مستضعفان در شهرستان برنامه مدونی برای اجرایی کردن طرح پیشرفت و آبادانی منطقه تدوین شده که مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 140 میلیارد ریال در قالب طرح تسهیلات روستایی و فراگیر و مشاغل خانگی به مردم و سرمایه گذاران شهرستان در بخش های مختلف پرداخت شده است، افزود: با ورود بنیاد مستضعفان و اجرایی شدن طرح پیشرفت و آبادانی ملکشاهی روند تولید و اشتغال در ملکشاهی شتاب قابل توجهی خواهد گرفت .
فرماندار ملکشاهی یادآور شد: سهمیه بنیاد مستضعفان در مرحله اول اجرای طرح پیشرفت و آبادانی این شهرستان 150 میلیارد ریال است که به طرح های تولیدی و دارای توجیه اقتصادی از 100 میلیون ریال تا سقف 20 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ هشت درصد و باز پرداخت پنج ساله پرداخت می شود.
تاسمه اولویت واگذاری تسهیلات در قالب طرح پیشرفت و آبادانی ملکشاهی را طرح های کارآفرینی در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این برنامه ارتقاء وضعیت معیشت مردم و رونق اقتصادی شهرستان در بلند مدت است.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید