خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری گفت: طی 9 ماه امسال 3 هزار و 500 مشاوره کارآفرینی و شغلی از سوی دفاتر کاریابی و مراکز مشاوره کارآفرینی استان به متقاضیان ارائه شد.

به گزارش کارآفرین ناب، حفیظ الله فاضلی در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک 4 مرکز مشاوره کارآفرینی و 20 دفتر کاریابی شغلی غیردولتی در استان فعال است.
وی ادامه داد: مراکز مشاوره شغلی بعنوان مراکز ایده پردازی، خلاقیت و فکر و اندیشه شناخته می شوند و انتظار می رود دولت را در رونق اشتغال یاری دهند.
فاضلی، آموزش و فرهنگسازی را مهمترین راهکار رونق اشتغالزایی در استان دانست و گفت: فرهنگ کارآفرینی در استان شکل نگرفته است و جوانان تحصیلکرده انتظار دارند از همان ابتدا، شغل دولتی داشته باشند از همین رو تلاشی برای ایجاد شغل برای خود ندارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، بیشترین میزان بیکاری در استان را مربوط به قشر دانش آموخته دانشگاهی دانست و افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی نسبت به کارآفرینی ترس دارند و ریسک پذیر نیستند که با مشاوره درست می توان زمینه ورود به چنین عرصه ای را برای آنها فراهم کرد.
فاضلی با اشاره به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در استان، خاطر نشان کرد: امسال 15 هزار نفر به جمعیت فعال استان اضافه شده است و همین موضوع سبب شده تا با وجود ایجاد بیش از 11 هزار شغل جدید در استان همچنان نرخ بیکاری استان بالا باشد.
گفتنی است، نسبت اشتغال چهارمحال و بختیاری در پاییز امسال 2 دهم درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن افزایش یافته است و نرخ بیکاری استان با کاهش 4.2 درصدی از 21.2 درصد در پاییز پارسال به 17 درصد در پاییز امسال رسیده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید