خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


یوسفیان ملا:

 بانک‌ها وارد تجارت برنج شده‌اند

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج گفت که اخیرا بانک‌ها به سمت تجارت برنج رفته‌اند.به گزارش ایسنا، عزت‌الله یوسفیان ملا در تذکری در جلسه علنی مجلس ضمن تبریک به اعضای جدید هیات رییسه، با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج، اظهار کرد: بانک‌ها اخیرا به سمت تجارت برنج رفته‌اند و به بخش تولید بی‌توجهی می‌شود که این موضوع هم به افسارگسیختی بانک‌ها برمی‌گردد و اقتصاد کشور را به نقطه نامعلومی می‌رساند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات فرهنگیان گفت: فرهنگیان در کمال متانت اعتراض خود را درباره معیشت اعلام کرده‌اند و باید فکری در این زمینه کرد. اگر به برخی شاغلان و بازنشستگان حقوق بالای 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود که می‌شود دیگر قابل قبول نیست که فرهنگی و کارمند با ماهی 700 هزار تومان زندگی کنند.نماینده مردم آمل در مجلس خواستار تشکیل کمیته‌ای برای افزایش 70 درصدی حقوق کارکنان دولت و فرهنگیان شد و افزود: سال‌هاست حق‌التدریسی‌ها تعیین تکلیف نمی‌شوند و لازم است وزارت آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: بار مالی افزایش حقوق فرهنگیان عدد و رقم بالایی نیست و دولت و مجلس می‌توانند به راحتی منبع آن را تامین کنند.
یوسفیان‌ملا با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و خانوادگی و آمار بالای طلاق و همچنین فقر در کشور، افزود: ما جلسات عدیده‌ای با دولت داشته‌ایم اما هیچ خروجی مشخصی در آن وجود نداشته در حالیکه به نظر می‌رسد خوب است در هر یک از این جلسات یک مشکل مشخص حل شود چرا که ما با شعار و حرف زدن به نتیجه نمی‌رسیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید