خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه پیام نور و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور و حمیدرضا سیفی دبیرکل و عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران تفاهم نامه ای در راستای آموزش و کارآفرینی امضاء کردند.
محمد رضا زمانی درباره این تفاهم نامه گفت: با این تفاهم بزرگترین تشکل اقتصادی کشور برای اولین بار در دانشگاه پیام نور آغاز به کار می کند که در زمینه های آموزش های کوتاه مدت ؛ مجازی و مهارتی در کنار این کانون فعالیت خواهد کرد.
وی افزود: با امضاء این تفاهم نامه این کانون صنفی در همه واحد های دانشگاه پیام نور در استان های کشور نماینده خواهند داشت که با همه امکاناتی که در اختیار آنها قرار می دهیم فعالیت خود را در زمینه علمی ؛ پژوهشی و آموزشی آغاز می کنند ایم موضوع در حالی است که بزرگترین دیپلماسی برای اولین بار در سطح دانشگاه های کشور رقم می خورد.
حمید رضا سیفی دبیرکل و عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران در این مراسم افزود: این کانون بزرگترین تشکل صنفی ایران است که با برخورداری از 3 هزارو پانصد تشکل در راستای آموزش و کارآفرینی فعالیت می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید