خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر  اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تا پایان سال نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان استان برگزار می‌ شود .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، هوشنگ دشتی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال بانوان استان اردبیل اظهار داشت: زنان در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردارند کما اینکه به شایستگی و مقام حضرت فاطمه زهرا (س) به جز پیامبر  اکرم و حضرت علی (ع) تا کنون هیچ مردی به این جایگاه رفیع دست نیافته است.

وی افزود: تا پایان سال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان استان اردبیل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر بانوان و خانواده استانداری، شهرداری و سایر ارگان‌های مرتبط در این حوزه در استان برگزار خواهد شد.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدات مشاغل خانگی دانست و بیان کرد: امیدواریم با برپایی چنین نمایشگا‌ه‌های امکان معرفی این محصولات به بازار مصرف فراهم  شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: سعی داریم در راستای حمایت از بانوان شاغل استان که در خانه خود اقدام به کسب و کار کرده‌اند با برپایی نمایشگاه فصلی برای رونق فروش محصولات آنها اقدام کنیم.

فریبا محمدلو تصریح کرد: در ادامه روند کار، نمایشگاه‌های مقطعی تبدیل به نمایشگاه‌های دائمی و فصلی خواهد شد و مقدمات این مهم با برنامه‌ریزی مدون و همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر دستگاه‌ها در حال فراهم‌سازی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل فعالیت‌های اقتصادی بانوان را گمی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی خانوارها دانست و اظهار کرد: تمام تلاش خود را در راستای بهبود معیشت خانواده‌ها و بانوان بی‌سرپرست انجام خواهیم داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید