1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین رویداد استارت‌آپی لرستان به همت بنیاد نخبگان و با مشارکت دستگاه‌های علمی و اجرایی استان برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و زمینه‌سازی برای توسعۀ شرکت‌های دانش‌بنیان در اقلیم، جلسه مشترک بنیاد نخبگان استان لرستان، دانشگاه لرستان و شرکت توزیع نیروی برق استان برای هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک در جهت برگزاری رویدادهای ایده‌شو و استارت‌آپ ویکند با حضور جمعی از مدیران و دانشگاهیان استان برگزار شد.

در این نشست، حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: مناسب ترین الگوی نوین جهت راه‌‎اندازی کسب‌و‌کارهای نوپا در استان، برگزاری رویدادهای استارت‌آپی است که البته برای رسیدن به این هدف، حمایت سندیکاهای فعال استان در برگزاری استارت‌آپ‌ها ضروری است.

محمد فیضیان؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز گفت: برگزاری چنین رویدادهایی جهت تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت الزامی است.

 وی تصریح کرد: پژوهش‌های کاربردی در راستای نیازهای استانی و منطقه‌ای، برای رفع چالش‌ها، از موضوعات مهمی است که بایستی بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چهارمین رویداد استارت‌آپی لرستان به همت بنیاد نخبگان استان و با مشارکت دستگاه‌های علمی و اجرایی استان در اوایل سال 98 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، شاکرمی؛ رئیس پارک علم‌و‌فناوری استان لرستان، الماسی؛ مدیر ارتباط دانشگاه و جامعه، امیدی‌نسب؛ رئیس دانشکده فنی‌ومهندسی دانشگاه لرستان، احمدی خلجی؛ مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان از دیگر حاضران در این نشست بودند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر