خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: طرح کارورزی سال گذشته هم در استان تهران مؤثر نبود زیرا ۳۰۰ هزار تومانی که برای استان انتخاب شده صرفه اقتصادی ندارد و کارآفرینان استقبال نمی‌کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد امامی امین در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه اظهار داشت: گزارشی از فنی و حرفه‌ای در بحث مهارت‌آموزی مطرح شد که استقبال خوبی صورت گرفت، همچنین در مورد عملکرد راه و شهرسازی نیز در زمینه بازآفرینی نیاز به تلاش بیشتری وجود دارد.

 وی بیان کرد: در زمینه نقش بانک‌ها، بانک کشاورزی و توسعه تعاون عملکرد خوبی داشتند اما بانک مهر، صندوق کارآفرینی و پست ‌بانک عملکرد خوبی نداشته‌اند که مقرر شد این عقب‌ماندگی‌ها در هفته‌های آینده جبران شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: طرح کارورزی سال گذشته هم در استان تهران مؤثر نبود زیرا 300 هزار تومانی که برای استان انتخاب شده صرفه اقتصادی ندارد و کارآفرینان استقبال نمی‌کنند، بنابراین باید انرژی خود را به طرح‌های دیگر از جمله مهارت‌آموزی و مشاغل خانگی که موفق بودیم متمرکز کنیم.

 امامی امین تأکید کرد: اگر طرح مشوق‌های بیمه‌ای در استان تهران موفقیت‌آمیز نبوده است باید در سایر استان‌ها که امید به نتیجه‌بخش بودن وجود دارد هزینه شود و در تهران طرح‌ها به مسیری که پاسخگوی نیاز استان است هدایت شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد خوشه‌های صنعتی نیز نشست مشترکی با شهرک‌های صنعتی و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی داشتیم که گزارش آن را  به زودی ارائه می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید