خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه سمنان تبدیل‌شدن به دانشگاه کارآفرین بین‌المللی را به عنوان یکی از هدف‌گذاری‌های کلان این دانشگاه نام برد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، دکتر مسعود نصیری زرندی در دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه سمنان با استاندار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه اظهار کرد: در همین راستا، بین‌المللی شدن، جذب دانشجویان خارجی، تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین، افزایش ارتباط بین دانشگاه و صنعت، ارتقای سطح کمی و کیفی مجلات و توسعه کیفی آموزش از برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی این دانشگاه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه آموزش عالی خاطرنشان کرد: استان سمنان با دارا بودن ۵۱ دانشگاه و موسسه دولتی و غیردولتی و بیش از ۶۸ هزار و ۳۹۰ دانشجو رتبه نخست کشور را به لحاظ تعداد دانشجو به نسبت جمعیت دارد.

نصیری زرندی از اشتغال به تحصیل بیش از ۱۳ هزار دانشجو در دانشگاه سمنان به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: دانشگاه سمنان ۳۷۶ عضو هیات علمی دارد.

رئیس دانشگاه سمنان از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم این دانشگاه مادر نام برد و اظهار کرد: در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور بسیار خوبی در این پارک فعالیت دارند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و ادامه داد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند به توسعه استان کمک شایانی کند.

دکتر سیف الله سعدالدین، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان هم به افتخارات کسب شده این دانشگاه در بخش علمی - پژوهشی اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه در سال آینده حمایت‌های خاصی را برای رتبه های بین‌ المللی در برنامه داریم.

سعدالدین، کارآفرینی و اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل را از دیگر اهداف پیش روی دانشگاه سمنان برشمرد و افزود: اختصاص بخشی از درآمدهای اختصاصی دانشگاه برای توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به توانمندی واحدهای فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه و دستاوردها و محصولات تولیدی آنها خواستار تامین برخی از نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان از طریق محصولات این واحدها در بخش‌های مختلف شد.

حجت‌الاسلام حسین ذوالفقاری لقب، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سمنان هم در این نشست برگزاری اجلاس سراسری نمار در دانشگاه سمنان را یکی از برنامه‌های مهم این دانشگاه در سال ۹۷ برشمرد و گفت: خوشبختانه بنا به گفته رئیس ستاد اقامه نماز کشور این همایش در بین همایش‌های برگزار شده بی‌نظیر بوده است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری لقب با اشاره به بدنه کارشناسی بسیار قوی در دانشگاه سمنان گفت: متخصصان و اعضای هیات علمی این دانشگاه می‌توانند در حل مسائل و مشکلات استان یاری‌گر مسئولان استان باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید